@edit za pomoc reput
Użytkownik Xanzi edytował ten post 26.02.2010 07:03
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.02.2010 07:00
Użytkownik Xanzi edytował ten post 26.02.2010 07:03
Napisano 27.02.2010 10:09
Napisano 27.02.2010 10:21
new player_b_explode[33] = 1Dodajesz pod tym:
new player_b_dynamit[33] = 1Szukasz:
add_bonus_explode(vid)Dodajesz pod:
add_bonus_dynamit(vid)Szukasz:
player_b_explode[id] = 0Dodajesz pod:
player_b_dynamit[id] = 0Szukasz:
if (player_b_explode[id] > 0) { num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>") }Dodajesz pod:
if (player_b_dynamit[id] > 0) { num_to_str(player_b_dynamitid],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," zadajac <tutaj podajesz obrażenia, które wskażę Ci poniżej> obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>") }
public add_bonus_explode(id) {Dodajesz nad:
public add_bonus_dynamit(id) { if (player_b_dynamit[id] > 0) { new origin[3] get_user_origin(id,origin) explode(origin,id,0) for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id)) continue new origin1[3] get_user_origin(a,origin1) if(get_distance(origin,origin1) < player_b_dynamit[id] + player_intelligence[id]*2) { new dam = [color="#ff0000"][b]555[/b][/color]-(player_dextery[a]*2) if(dam<1) dam=1 if (get_user_health(a) - dam < 5) UTIL_Kill(id,a,"grenade") else { set_user_health(a,get_user_health(a)-dam) Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15) } } } } }555 - zadane obrażenia po śmierci
public upgrade_item(id) {I dodajsz poniżej:
case numer itemu*: { player_item_name[id] = "Dynamit" player_item_id[id] = rannum player_b_dynamit[id] = random_num(500,700) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Wybuchniesz zaraz po smierci w promieniu %i",player_item_name[id],player_b_dynamit[id]) }
Użytkownik honey edytował ten post 27.02.2010 10:22
Napisano 27.02.2010 12:13
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych