DB Mod 5.9l
GoldeN 23.02.2010
Witam. Mam kilka pytań.
1. Dodałem nową klasę, ale jak w grze próbuje ją wybrać, to jest, ale nei da się wybrać, jest taka szara.
2. Jak dodać nowe moce dla klasy?
3. Jak wbudować w klasę, że np leczy się co 5 sekund z nożem?
4. Jak zrobić baze danych z DiabloModa 5.8d a DiabloMod z 5.9l?
Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:26.
1. Dodałem nową klasę, ale jak w grze próbuje ją wybrać, to jest, ale nei da się wybrać, jest taka szara.
2. Jak dodać nowe moce dla klasy?
3. Jak wbudować w klasę, że np leczy się co 5 sekund z nożem?
4. Jak zrobić baze danych z DiabloModa 5.8d a DiabloMod z 5.9l?
Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:26.
GoldeN 23.02.2010
Racja, ale co z resztą pytań, odpowie ktoś?
Oraz takie itemy:
Kusza Łowcy
Właściwość: Gracz dostaje kusze Łowcy i 25 inteligencji
Latarka Maga
Właściwość: Gracz dostaje latarke maga
Takie błędy przy kompilacji:
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:38.
Oraz takie itemy:
Kusza Łowcy
Właściwość: Gracz dostaje kusze Łowcy i 25 inteligencji
Latarka Maga
Właściwość: Gracz dostaje latarke maga
Takie błędy przy kompilacji:
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:38.
Nosek
23.02.2010
http://amxx.pl/search.html
na pewno znajdziesz odpowiedzi.
Wklej sma - jasnowidzow tutaj nie ma.
Edited by Nosek, 23.02.2010 16:39.
na pewno znajdziesz odpowiedzi.
Wklej sma - jasnowidzow tutaj nie ma.
Edited by Nosek, 23.02.2010 16:39.
KoRnY
24.02.2010
tak jak napisał kolega wyżej daj sma
I chyba zgubiłeś gdzieś klamre
3. Leczenie możesz wgrać wzorując się na działaniu noża u innych klas i biorąc funkcję z totemów leczących.
4. Nie wiem czy bazy danych nie są czasem takie same tzn działają z tym i z tym diablo
Edited by KoRnY, 24.02.2010 12:19.
I chyba zgubiłeś gdzieś klamre
To nie ma co się zabierać samemu za nowe moce.Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.
3. Leczenie możesz wgrać wzorując się na działaniu noża u innych klas i biorąc funkcję z totemów leczących.
4. Nie wiem czy bazy danych nie są czasem takie same tzn działają z tym i z tym diablo
Edited by KoRnY, 24.02.2010 12:19.
GoldeN 24.02.2010
Dodaje załącznik z *.sma.
Edited by GoldeNx3, 24.02.2010 14:10.
Attached Files
Edited by GoldeNx3, 24.02.2010 14:10.
KariiO
24.02.2010
Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.
i nie na nożu.
GoldeN 24.02.2010
Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.
Ale będą one wpisane w klase?
KariiO
24.02.2010
Nie zrozumiałeś
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu
GoldeN 24.02.2010
Nie zrozumiałeś
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu
Bd mógł mieć item ten i jeszcze jeden? Czy jak?
GoldeN 24.02.2010
No ten item będzie miał wbudowany...do danej klasy.
To wejdź na gadu. Musze z Tobą pogadać.
A co z tą klasą?
Vertricus
25.02.2010
Korny nie koniecznie bo wystarczy mu ją znów dać
A żeby nie było problemu z tym że jest w info o przedmiocie
To Nowa zmienna globalna zerowana na początku menu i przy wybraniu klasy przypisywana wartość do tego warunek przy aktywowaniu danej mocy || globalna[id/attacker_id/kid/vid/etc] :F
A żeby nie było problemu z tym że jest w info o przedmiocie
To Nowa zmienna globalna zerowana na początku menu i przy wybraniu klasy przypisywana wartość do tego warunek przy aktywowaniu danej mocy || globalna[id/attacker_id/kid/vid/etc] :F
GoldeN 25.02.2010
Racja, nic nie wypada.
Dobra, zrobiłem tak:
Ale archy nie działają na tą postać.. ;<
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 19:23.
Dobra, zrobiłem tak:
Gravitacja:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Zamień to napublic set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if (plater_class[id] == Twoja Klasa) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3) // < tu zmień else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } }
Ale archy nie działają na tą postać.. ;<
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 19:23.
Vertricus
25.02.2010
No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd
GoldeN 25.02.2010
Gdybym jeszcze cokolwiek z tego wiedział. Jestem kompletnie w tym zielony i tak dziwie się, że zrobiłem nową klasę+zmiane grawitacji ; <
@Edit
A jakbym grawitację dodał do public call_cast(id):
case Cziter:
{
show_hudmessage(id, "[Cziter] +5 do wyzszego skoku")
player_b_gravity[id] = 5
}
To archy by działały?
A jak jest zrobione, że na ninji działają archy?
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 20:02.
@Edit
A jakbym grawitację dodał do public call_cast(id):
case Cziter:
{
show_hudmessage(id, "[Cziter] +5 do wyzszego skoku")
player_b_gravity[id] = 5
}
To archy by działały?
A jak jest zrobione, że na ninji działają archy?
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 20:02.