←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

DB Mod 5.9l

Locked

GoldeN's Photo GoldeN 23.02.2010

Witam. Mam kilka pytań.

1. Dodałem nową klasę, ale jak w grze próbuje ją wybrać, to jest, ale nei da się wybrać, jest taka szara.
2. Jak dodać nowe moce dla klasy?
3. Jak wbudować w klasę, że np leczy się co 5 sekund z nożem?
4. Jak zrobić baze danych z DiabloModa 5.8d a DiabloMod z 5.9l?

Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:26.
Quote

  • +
  • -
jakowskiuki's Photo jakowskiuki 23.02.2010

Bo zablokowales ja w cvarach :)

diablo_classes abcdefghi
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 23.02.2010

Racja, ale co z resztą pytań, odpowie ktoś?

Oraz takie itemy:

Kusza Łowcy
Właściwość: Gracz dostaje kusze Łowcy i 25 inteligencji

Latarka Maga
Właściwość: Gracz dostaje latarke maga

Takie błędy przy kompilacji:

Posted Image
Edited by GoldeNx3, 23.02.2010 16:38.
Quote

  • +
  • -
Nosek's Photo Nosek 23.02.2010

http://amxx.pl/search.html

na pewno znajdziesz odpowiedzi.

Wklej sma - jasnowidzow tutaj nie ma.
Edited by Nosek, 23.02.2010 16:39.
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 24.02.2010

tak jak napisał kolega wyżej daj sma <_<
I chyba zgubiłeś gdzieś klamre ^D^

Proszę o dokładne opisy, bo jestem zielony.

To nie ma co się zabierać samemu za nowe moce.
3. Leczenie możesz wgrać wzorując się na działaniu noża u innych klas i biorąc funkcję z totemów leczących.
4. Nie wiem czy bazy danych nie są czasem takie same tzn działają z tym i z tym diablo ^_-
Edited by KoRnY, 24.02.2010 12:19.
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 24.02.2010

Dodaje załącznik z *.sma.

Attached Files


Edited by GoldeNx3, 24.02.2010 14:10.
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 24.02.2010

Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 24.02.2010

Ja mogę ci dodać moce do klasy ale będą one wypisane w /item niestety ;/
i nie na nożu.


Ale będą one wpisane w klase?
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 24.02.2010

Nie zrozumiałeś :)
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu :P
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 24.02.2010

Nie zrozumiałeś :)
Dodaje ci np. moc dodawania 50 hp na 5 sec. do danej klasy.
I zawsze jak wpiszesz /item choć nie będziesz miał żadnego itemu będzie ci tam pisać:
"Dodaje ci 50 hp co każde 5 sec możesz postawić totem" czy coś w tym stylu :P


Bd mógł mieć item ten i jeszcze jeden? Czy jak?
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 24.02.2010

No ten item będzie miał wbudowany...do danej klasy.
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 24.02.2010

No ten item będzie miał wbudowany...do danej klasy.



To wejdź na gadu. Musze z Tobą pogadać. xD

A co z tą klasą?
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 25.02.2010

hmm...
Jeśli się nie mylę to po wpisaniu /drop , dana klasa straci tą moc! :confused:
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 25.02.2010

Korny nie koniecznie bo wystarczy mu ją znów dać :]
A żeby nie było problemu z tym że jest w info o przedmiocie
To Nowa zmienna globalna zerowana na początku menu i przy wybraniu klasy przypisywana wartość do tego warunek przy aktywowaniu danej mocy || globalna[id/attacker_id/kid/vid/etc] :F
Quote

  • +
  • -
KoRnY's Photo KoRnY 25.02.2010

yyyyyyy ;>

tak tak masz racje :lol:
Quote

  • +
  • -
KariiO's Photo KariiO 25.02.2010

Po wpisaniu /drop nic nie wypada!!!POTWIERDZAM sprawdzałem na serwerze !:)
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 25.02.2010

Racja, nic nie wypada.

Dobra, zrobiłem tak:

Gravitacja:

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}

Zamień to na

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if (plater_class[id] == Twoja Klasa)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.3)  // < tu zmień
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.35) // < tu zmień
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}


Ale archy nie działają na tą postać.. ;<
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 19:23.
Quote

  • +
  • -
Vertricus's Photo Vertricus 25.02.2010

No prościej rzecz ujmując:
-Robisz nową zmienną globalną
-Jak jest sprawdzenie przed użyciem danego przedmiotu czy gracz go posiada to ty dodajesz że jak nie ma to ma sprawdzić czy nie ma czasem tej zmiennej bądź można prościej danej klasy jednak tu czasem będą problemy dlatego lepiej zmienna :]
-Tej zmiennej przypisujesz wartość która ci odpowiada przy wyborze danej klasy ale na przed menu trzeba ją wyzerować aby nie było żeby gracz latał w kilku mocach.
-Jako że nie dodaliśmy aby sprawdzał naszą zmienną do motd o itemkowym info nie będzie ona wyświetlana w tymże motd ^D^
Quote

GoldeN's Photo GoldeN 25.02.2010

Gdybym jeszcze cokolwiek z tego wiedział. Jestem kompletnie w tym zielony i tak dziwie się, że zrobiłem nową klasę+zmiane grawitacji ; <

@Edit

A jakbym grawitację dodał do public call_cast(id):


case Cziter:
{
show_hudmessage(id, "[Cziter] +5 do wyzszego skoku")
player_b_gravity[id] = 5
}

To archy by działały?

A jak jest zrobione, że na ninji działają archy?
Edited by GoldeNx3, 25.02.2010 20:02.
Quote
Locked