←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem

Zablokowany

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.02.2010

mam taki kod
#include <amxmodx>
#include <Engine>



new sprite_lgt = 0
new g_msg_screenfade
new cel
public plugin_init() {
	register_plugin("TEST","1.0 final","G[o]Q") 

	
	
}
public pokaz(id,cell){

	new target = cel 
	new Red = 156
	new Hit[3]
	get_user_origin(target,Hit)

	//Create Lightning
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
	write_short(id)
	write_coord(Hit[0])
	write_coord(Hit[1])
	write_coord(Hit[2])
	write_short(sprite_lgt)
	write_byte(0)
	write_byte(1)
	write_byte(3)
	write_byte(10)	//WITD
	write_byte(60)
	write_byte(Red)
	write_byte(0)
	write_byte(0)
	write_byte(100)	//BRIGT
	write_byte(0)
	message_end()
	
	
	


	
	Display_Fade(target,2600,2600,0,155,54,32,15)
	return PLUGIN_HANDLED
	
	

	

}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id )
	write_short( duration )	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime )	// Hold time of color
	write_short( fadetype )	// Fade type
	write_byte ( red )		// Red
	write_byte ( green )		// Green
	write_byte ( blue )		// Blue
	write_byte ( alpha )	// Alpha
	message_end()
}



public client_PreThink(id)
{

new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK)) 
{ 
	//new button = get_user_button(id)
	//if(button & IN_USE) 
	pokaz(id,cel)


}
}

i nie dziala wyswietlanie "lini" miedzy attakujacym a ofiara cos musialem zle zrobic i tutaj moje pytanie do was gdzie cos zepsulem ewentualnie czego nie zrobilem??
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 11.02.2010

Bo niektórzy myślą, że jak używa domyślnych spiritów to nie trzeba robić precache ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 11.02.2010

Zamiast TE_BEAMENTPOINTS zalecam użyć TE_BEAMENT, różnica jest w tym że linia jest tworzona między 2 bytami, a nie bytem i punktem.
Fragment z message_const.inc:
// write_byte(TE_BEAMENTS)
// write_short(start entity)
// write_short(end entity)
// write_short(sprite index)
// write_byte(starting frame)
// write_byte(frame rate in 0.1's)
// write_byte(life in 0.1's)
// write_byte(line width in 0.1's)
// write_byte(noise amplitude in 0.01's)
// write_byte(red)
// write_byte(green)
// write_byte(blue)
// write_byte(brightness)
// write_byte(scroll speed in 0.1's)


Edit.
new body 
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id)&&(get_user_button(id)& IN_USE)&&(get_user_flags(id) &ADMIN_KICK))
{
//new button = get_user_button(id)
//if(button & IN_USE)
pokaz(id,cel)


}

A zmienna cel to gdzie ? Też musi być zadeklarowana.

Edit2.
new sprite_lgt = 0
new g_msg_screenfade

Zrobiłeś zmienne a nie przypisałeś im odpowiednich wartosci ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 11.02.2010 19:21
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 11.02.2010

Męczący ten plugin. Żeby w prethinku dawać pobieranie współrzędnych...
Spróbuj TE_BEAMENTS

A co do niedziałania to masz funkcję public pokaz(id,cell) a potem new target = cel (przez jedno l)
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.02.2010

wiez bo wydalo mi sie to dosc optymalnym rozwiazaniem sprawdzenie pare razy na sekunde czy kogos namierzylem chociaz pewnie wystarczylo by w funkcji pokaz sprawdzac czy namierzylem kogos :D

dziala macie po +
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 11.02.2010

Ku*** kto zamknął temat gdy pisałem, cały tekst w którym dokuczałem goq'owi przepadl :angry:

Dobra co istotne: StatusText - aktualizuje się/wywołuje gdy najedziesz celownikiem na przeciwnika/swojego wiec to jest najbardziej optymalne.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.02.2010

haha no to mozesz zamknac bo dokuczaczowniku smerfowaty
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 11.02.2010

A co nadal planujesz sprawdzać w co celuje gracz hmm... (zgaduje) 20 razy na sekundę w prethinku skoro możesz sprawdzać tylko gdy faktycznie gracz na kogoś celuje? xD
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.02.2010

nie skorzystam jednak z twojej porady bo jak chcesz to jednak potrafisz :D dobra masz tego + osiagniesz pelna 3-rzy setke szybciej niz pav :D
Odpowiedz
Zablokowany