Witam. Jestem posiadaczem jedngo z modów zwanym "BaseBuilder" i mam takie pytanie dla znawców pluginów itd. Mam zrobiony specjalny model inżyniera dla CT, ale jak podmieniam go zamiast modeli CT to po restarcie serwera nadal są zwykłe modele. Może jest jakiś plugin, żeby zamiast zwykłych modeli każdy z CT posiadał model inżyniera. Czekam na jaką kolwiek pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[BaseBuilder] Nowe modele dla CT
Started By
hmm
, 28.07.2010 15:20
7 replies to this topic
#1
Posted 28.07.2010 15:20
#2
Posted 28.07.2010 15:28
Sprawdź to:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("MODELE", "1.0", "AMXX.PL")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1)
}
public ham_spawn(id)
set_task(0.1, "changeModel", id)
public changeModel(id)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "nazwamodelu")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/nazwafolderu/nazwamodelu.mdl")
}
Pomogłem ci? daj.
#3
Posted 28.07.2010 16:12
Próbowałem jak napisałeś, ale nadal to samo. Niby modele są wrzucone i zrobione według tego wyżej, a na serwerze nic nie ma takiego..
#4
Posted 28.07.2010 16:15
hahah i to ma działać hahaha
Łap i zmien sobie wyglądy
Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Łap i zmien sobie wyglądy
Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#5
Posted 28.07.2010 16:20
Tak to ma działać, tylko źle napisałem, wybacz .
Tam gdzie pisze nazwafolderu, chodzi o ścieżkę do modelu, np:
models/player/inzynier/inzynier.mdl
Tam gdzie pisze nazwamodelu.mdl chodzi o nazwę tego twojego modelu, np:
inzynier.mdl
Tam gdzie pisze nazwamodelu wpisz, np: inzynier
Mi to działa, nie wiem jak tobie.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("JAIL MODEL", "1.0", "AMXX.PL")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1)
}
public ham_spawn(id)
set_task(0.1, "changeModel", id)
public changeModel(id)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "nazwamodelu")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/nazwafolderu/nazwamodelu.mdl")
}
Tam gdzie pisze nazwafolderu, chodzi o ścieżkę do modelu, np:
models/player/inzynier/inzynier.mdl
Tam gdzie pisze nazwamodelu.mdl chodzi o nazwę tego twojego modelu, np:
inzynier.mdl
Tam gdzie pisze nazwamodelu wpisz, np: inzynier
Mi to działa, nie wiem jak tobie.
Attached Files
Edited by EsVu96, 28.07.2010 16:25.
Pomogłem ci? daj.
#6
Posted 28.07.2010 16:31
a nie lepiej od razu
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
public plugin_init()
{
register_plugin("Cos", "1", "Ktos")
// Add your code here...
}
public client_authorized(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "MODEL")
}
public plugin_precache()
precache_model("models/player/MODEL/MODEL.mdl")
#7
Posted 29.07.2010 07:58
EsVu96 na pewno to w BaseBuilder modzie robiłeś? Robie jak napisałeś i nadal są zwykłe modele postaci..
#8
Posted 29.07.2010 10:03
testowałeś moją opcje
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users