Bron zakazana
Stachuu :D ??
10.07.2010
Mam taki problem stworzyłem nowa klase i chciałem aby mogla sie ona posługiwać wyłącznie pistoletami i shogunem i granatem wiec dalem taki kod
Jedanak z pistoletami wszystko jest ok a z shogunem i He juz nie poprostu nie da ich sie wziąć w reke proszę o pomoc
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 10.07.2010 22:21
if ((weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_M3 && weapon != CSW_GLOCK18 && weapon != CSW_USP && weapon != CSW_P228 && weapon != CSW_DEAGLE && weapon != CSW_ELITE && weapon != CSW_FIVESEVEN && != CSW_HEGRENADE) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Kamper))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
Jedanak z pistoletami wszystko jest ok a z shogunem i He juz nie poprostu nie da ich sie wziąć w reke proszę o pomoc
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 10.07.2010 22:21
Miczu
10.07.2010
&& weapon != CSW_FIVESEVEN && != CSW_HEGRENADE) &&
mówisz ze He nie działa? :F
powinieneś po prostu przeczytać to co napisałeś
Ps. CSW_XM1014 to chyba shotgun
ZiuTeK
10.07.2010
if ((weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_M3 && weapon...Dodatkowo jak ty ten warunek sprawdzasz ?
Gracz nie moze miec jednoczesnie tylu broni, jesli chcesz sprawdzic czy nie ma zadnej z tych broni powinienes uzyc lub czyli ||
Miczu
11.07.2010
Trochę na wspak zrobione, ale ma szanse zadziałać. Wymieniasz wszystkie bronie jakie można mieć, potem wychodzi np.
weapon != CSW_GLOCK18 dla glocka to fałsz i if nie jest wywoływany, czyli nie jest zmieniane na nóż, czyli dobrze.
Mówiąc inaczej, tylko gdy masz broń poza wymienioną, to wszystkie warunki są spełnione i zmienia broń na nóż.
&& ma to do siebie, że jeśli choć jeden warunek jest nie spełniony, to całość jest nie spełniona, więc nie trzeba podchodzić do problemu typu "nie można mieć tyle broni równocześnie".
weapon != CSW_GLOCK18 dla glocka to fałsz i if nie jest wywoływany, czyli nie jest zmieniane na nóż, czyli dobrze.
Mówiąc inaczej, tylko gdy masz broń poza wymienioną, to wszystkie warunki są spełnione i zmienia broń na nóż.
&& ma to do siebie, że jeśli choć jeden warunek jest nie spełniony, to całość jest nie spełniona, więc nie trzeba podchodzić do problemu typu "nie można mieć tyle broni równocześnie".
ZiuTeK
11.07.2010
yhm, nie doczytalem do konca
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.07.2010 09:36
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.07.2010 09:36
ZiuTeK
11.07.2010
Tamto powinno dzialac, Miczu pokazal ze masz jakies zle nazwy, to musisz pierwsze sprawdzic.
A co do warunku to dla mnie taki zapis jest bardziej czytelny:
if (player_class[id] == Kamper && !(weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE == weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_HEGRENADE || on_knife[id]))
{
zmien_na_noz
}
Jesli klasa to kamper i nie ma zadnej z wymienionych broni lub nie jest on_knife (czyli o ile dobrze rozumiem moze miec noz, sworda lub kusze) to zmienia mu na noz.
A co do warunku to dla mnie taki zapis jest bardziej czytelny:
if (player_class[id] == Kamper && !(weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE == weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_HEGRENADE || on_knife[id]))
{
zmien_na_noz
}
Jesli klasa to kamper i nie ma zadnej z wymienionych broni lub nie jest on_knife (czyli o ile dobrze rozumiem moze miec noz, sworda lub kusze) to zmienia mu na noz.