Posiadam sklepik do Cod Moda i chciałbym go tak przerobić aby pod klawiszem 8 otwierało się menu dla vipa. Ma ono być dostępne dla wszystkich graczy od flagi a począwszy. Funkcje w tym dodatkowym menu dorobię sam. Prosiłbym was tylko o dorobienie tej karty vipa. Tutaj macie mój sklepik:
public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Mala Apteczka \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$"); menu_additem(menu, "Srednia Apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Duza Apteczka \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Male Doswiadczenie\r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r7500$"); menu_additem(menu, "Srednie Doswiadczenie\r[Dodaje 200 EXP] \yKoszt: \r12000$"); menu_additem(menu, "Duze Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r16000$"); menu_additem(menu, "Losowanie Przedmiotow \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r7500$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Mala Apteczke"); } case 1: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Srednia Apteczke"); } case 2: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Duza Apteczke"); } case 3: { new koszt = 7500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Male Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 4: { new koszt = 12000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kases; ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Srednie Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 5: { new koszt = 16000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,GREEN,"[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Duze Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 6: { new koszt = 7500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[Sklep]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } } return PLUGIN_CONTINUE; }