Może ja lepiej pomoge ...:
na + czekam
1.
Kolor:
Szukasz:
#include <csx>
i dodajesz pod:
#include <ColorChat>
Plik ColorChat.inc w zalaczniku
Wrzucasz go do scripting/include
--------------------------------------
Jeśli chcesz przy wszystkich itemach to robisz tak jak pisze Ghoscik czyli:
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
}
BoostRing(id)
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])
------------------------------------------------------------------------
a jeśli tylko przy niektórych to:
Szukasz:
case XX:
{
player_item_name = "xxx"
player_item_id = xx
Funkcje (player_b_vampire czy cos)
}
i dodajesz pod Funkcjami:
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
oraz szukasz:
item_durability[id] = XX
Nad lista itemów (case 1:)
i dodajesz pod:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
2. Levele tak jak pisze Ghoscik
3.
Szukasz:
new Msg[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])
show_hudmessage(id, Msg)
i zamieniasz na:
new Msg[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i^nWytrzymalosc:",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index], item_durability[index])
show_hudmessage(id, Msg)
4.
Szukasz:
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamieniasz na:
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
5.
Jeśli masz dostep do bazy zdalnie to mozesz usuwac, resetowac, dodawac expa.
Użytkownik patryk1345 edytował ten post 08.07.2010 06:40