VHE pomocy!
-Czapi-
03.07.2010
Witam!
Zrobiłem sobie mapę typu aim.
Wszystko pięknie ładnie ale nie wiem jak usunąć menu kupowania broni oraz jak zrobić strefę która zabija t momencie wejścia na nią(zastąpiłem ją lawą i szybami ale przejście i tak jest możliwe.
Oraz przy okazji by nie pisać za dużo postów chciałem zapytać się jak zrobić drzwi które otwierają się na bok jak ze znaku "I" zrobimy "L" chodzi o otwarcie o 90* Bo umiem tylko zasuwane oraz z góry na dół.
Niestety nie mogę wysłać plików z mapą ponieważ nie mam uprawnień do wysyłania żadnych plików.
"Błąd Nie masz uprawnień do wysyłania plików"
Zrobiłem sobie mapę typu aim.
Wszystko pięknie ładnie ale nie wiem jak usunąć menu kupowania broni oraz jak zrobić strefę która zabija t momencie wejścia na nią(zastąpiłem ją lawą i szybami ale przejście i tak jest możliwe.
Oraz przy okazji by nie pisać za dużo postów chciałem zapytać się jak zrobić drzwi które otwierają się na bok jak ze znaku "I" zrobimy "L" chodzi o otwarcie o 90* Bo umiem tylko zasuwane oraz z góry na dół.
Niestety nie mogę wysłać plików z mapą ponieważ nie mam uprawnień do wysyłania żadnych plików.
"Błąd Nie masz uprawnień do wysyłania plików"
hardbot 04.07.2010
Poszperaj trochę = hlmaps.noskill.pl Tworzenie map do Counter-Strike, Half-Life - Inne
Ortega
04.07.2010
Żeby usunąć menu kupowania, tworzysz na mapie byt info_map_parameters i ustawiasz oraz tworzysz malutki blok i zamieniasz go na byt buyzone, a układasz go np. przy suficie.
Jakbyś chciał dla wybranego teamu dodać bronie na start, np. sam nóż to w bycie game_player_equip.
Strefa zabijania, możesz stworzyć blok zamienić w byt i ustawić trigger_hurt ale, żeby tylko T zabijała to nie mam pojęcia.
Jakbyś chciał dla wybranego teamu dodać bronie na start, np. sam nóż to w bycie game_player_equip.
Strefa zabijania, możesz stworzyć blok zamienić w byt i ustawić trigger_hurt ale, żeby tylko T zabijała to nie mam pojęcia.
Abes Mapper
05.07.2010
Co do drzwi to func_door_rotating
Zobacz załącznik.
Zobacz załącznik.