←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dla każdego inny max stat

Zablokowany

  • +
  • -
ReDDi - zdjęcie ReDDi 01.07.2010

Mam diablo z max lvl 401 noi ciężko jest rozdawać staty po resecie i chciałem wprowadzić własnie to:
[Tutorial] Szybsze rozdzielanie punktów (przydatne na diablo ze zwiększonymi levelami) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
No ale niestety wtedy muszę dać max staty na wszystko 200 a chciałem zrobić żeby max siły ogółem było 250 zrecznosc 50 a zwinnosc 250 oraz żeby klasa mag i barbarzynca mogli max 50 a reszta mogła 200 jak ktos wie jak to zrobić to proszę o napisanie
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 01.07.2010

Watpie, ze ktos ci to napisze bo wszystko masz tam tylko odpowiednio edytowac. Jesli bedziesz sie wzorowal na tamtym to mozesz to zrobic. Podejrzewam, ze jedynym problemem w tym momencie jest to, ze ci sie tego nie chce robic samemu. Czasami niestety trzeba sie wysilic.
Odpowiedz

  • +
  • -
ReDDi - zdjęcie ReDDi 01.07.2010

Nie mam pojęcia jak to zrobić >.> jak zrobić warunek klasy wiem ze if klasa/[id] i cos tam ze max stat = cos ale nie mam pojęcia jak to zrobić

[i]01 lipiec 2010 - 23:56:

A więc jakby ktos mógł mnie naprowadzić jak to zrobić byłbym wdzięczny : )
Odpowiedz

  • +
  • -
ZiuTeK - zdjęcie ZiuTeK 05.07.2010

Reszte pewnie zrobisz na tym przykladzie:
Dla inteligencji bo chyba o to ci chodzilo przy magu i barbarzyncy:
case 0: 
		{	
			if(player_class[id] == Mag || player_class[id] == Barbarzynca) 
			{
				if (player_intelligence[id]<50){
					player_point[id]-=2
					player_intelligence[id]+=2
				}
				else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			}
			else 
			{
				if (player_intelligence[id]<200){
					player_point[id]-=2
					player_intelligence[id]+=2
				}
				else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			}
		}

I to samo przy automatycznym wybieraniu wszystkiego w dana umiejetnosc.
case 4: 
		{	
			if(player_class[id] == Mag || player_class[id] == Barbarzynca) 
			{
				if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 50)
					{
						player_intelligence[id]+=player_point[id]
						player_point[id]=0
					}
				else
					{
						player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
						player_intelligence[id]=max_skill
						client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
					}
			}
			else
						{
				if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 200)
					{
						player_intelligence[id]+=player_point[id]
						player_point[id]=0
					}
				else
					{
						player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
						player_intelligence[id]=max_skill
						client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
					}
			}
			
		}
Jesli nie masz wyszczegolnienia na klasy to wystarczy ze podmienisz zamiast max_skill na tyle ile chcesz i usunac zmienna max_skill
Tylko pamietaj zeby tak rozlozyc punkty zeby w sumie dla kazdej klasy bylo 800
Jesli jednej klasie odejmujesz 150 punktow ( tak jak chcesz to zrobic u maga i barbarzyncy) to musisz im w innym miejscu dodac, bo gdy beda mieli juz wysokie levele, to pojawi im sie okienko rozdzielania punktow i nie beda mieli je w co wlozyc bo wszedzie bedzie im pisalo "maxymalny poziom .... osiagniety"

Czyli, zabierasz im w porownaniu do pozostalych klas 150 punktow w inteligencji, to musisz im to dolozyc do sily, zrecznosci lub zwinnosci.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 05.07.2010 16:54
Odpowiedz
Zablokowany