Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
3 pytania.
#21
Napisano 07.06.2010 16:41
A co z tym "wybuchającym" smokiem?
#22
Napisano 07.06.2010 18:20
symulacja eksplozji jest trochę bez sensu, warto użyć oryginalnego efektu HE więcej szczegółów potrzebujemy
#23
Napisano 07.06.2010 18:23
#24
Napisano 07.06.2010 18:33
#25
Napisano 07.06.2010 18:39
#26
Napisano 07.06.2010 18:45
czyli
new origins[3] get_user_origin(id,origin) origin[2]=0 set_user_origin(id,origin)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#27
Napisano 07.06.2010 18:51
najlepiej to znaleźć wolny byt klasy "info_player_start" dla CT i "info_deathmatch_start" dla Te
#28
Napisano 07.06.2010 18:55
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#29
Napisano 07.06.2010 19:50
originss[33][3]
W roundstart()
if(player_class[id] == Klasa){ get_user_origin(id,originss[i], 0) originss[2] += 50 }
0 = aktualna pozycja
public funkcja_teleport(id) { set_user_origin(id, originss[id]) }
I np. w prethinku jej wywołanie?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.06.2010 19:51
#30
Napisano 07.06.2010 20:07
07 czerwiec 2010 - 21:07:
tylko dodaj sobie taska na 1s zeby pobieral te coordy
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#31
Napisano 07.06.2010 21:04
TAK
07 czerwiec 2010 - 21:07:
tylko dodaj sobie taska na 1s zeby pobieral te coordy
Ale jak ?
set_task(1.0, tele, d)
I w public tele(id) funkcje w/w?
#32
Napisano 07.06.2010 22:11
set_task(1.0, "set_tp", 9182)oraz gdziekolwiek w kodzie
public set_tp() { for(new i=0;i<33;i++) { if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Klasa) continue get_user_origin(i, originss[i], 0) originss[i][2] += 50 } }
#33
Napisano 07.06.2010 22:48
#34
Napisano 08.06.2010 09:49
"Kółko" rozchodzące się z danego punktu
Create_TE_BEAMCYLINDER(...);
gdzie
iSprite = precache_model("sprites/NAZWA.spr");origin i center to współrzędne
Pokombinuj z resztą parametrów
Załączone pliki
#35
Napisano 08.06.2010 14:01
public teleport_efekt(id){
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, id );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + 50 );
write_coord( origin[2] + 50 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 1 ); // startframe
write_byte( 2); // framerate
write_byte( 15 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 6 ); // speed
message_end();
new noweorigin[3];
noweorigin[0]=origin[0]
noweorigin[1]=origin[1]
noweorigin[2]=origin[2]+40
set_user_origin(id,noweorigin)
}
Tylko jak to wywołać?
#36
Napisano 09.06.2010 13:03
#37
Napisano 09.06.2010 13:26
#38
Napisano 09.06.2010 14:22
#39
Napisano 09.06.2010 16:24
if(player_class[id]==Twoja_klasa) teleport(id)
no i teleport powinna wygladac tak
public teleport(id){ tablica_z_coordami[id][2]+=50 set_user_origin(id,tablica_z_coordami[id]) teleport_efekt(id) }
u teleport_efect "obetnij" sobie po message_end()
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#40
Napisano 09.06.2010 17:51
public teleport_efekt(id){ new origin[3] get_user_origin(id,origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, id ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + 50 ); write_coord( origin[2] + 50 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 1 ); // startframe write_byte( 2); // framerate write_byte( 15 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 0 ); // r, g, b write_byte( 0 ); // r, g, b write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 6 ); // speed message_end(); }
Tak?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych