Witam, mam do was dwa pytania który mod jest lepszy zombie plague? czy biohazard? oraz drugie na który wchodzi więcej graczy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zombie
Temat rozp.
Gutaj
, 01.06.2010 15:10
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.06.2010 15:10
#2
Napisano 01.06.2010 15:17
To zależy od jakości serwera, adminów, pluginów, atmosfery i wielu wielu rzeczy.. Żaden lepszy - są inne, co kto lubi.
#3
Napisano 01.06.2010 15:33
Dlatego mam dylemat, bo dla mnie to bez różnicy, ale kilka osób prosi o zmiane na bio a kilka aby zostawić plague... co prawda przy plague dość grzebaliśmy w kodzie i mamy unikalny.... ale trzeba dużo sciągać ze 30mb na szczęście jest fastdl... ale też plague jest bardziej zasobożerne od bio... dlatego nie wiem ;/
#4
Napisano 01.06.2010 15:42
Miałem obydwa i.. obydwa pełne 30mb? No to gratuluje . Może zmień na próbę i zobacz jak będzie, najwyżej wrócisz.
#5
Napisano 01.06.2010 15:58
Wiesz to nie problem więc spróbuje był byś taki miły i podesłał jakieś plugsy do bio ?
#6
Napisano 01.06.2010 16:49
Hmmm
Łap link :
Chciałem wrzucić do załącznika ale za duży plik
Cvary:
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Łap link :
http://www.speedyshare.com/files/22739984/Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar]Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar
Chciałem wrzucić do załącznika ale za duży plik
Cvary:
// Biohazard mod configuration file echo Executing Biohazard mod configuration file // Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo. bh_skyname "drkg" // Pokaż twoje aktualne życie bh_showtruehealth 1 // Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność bh_lights "d" // Włącz menu broni bh_weaponsmenu 1 // Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM. bh_randomspawn 0 // Zabij samobójców w następnej rundzie. bh_punishsuicide 1 // Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze. bh_starttime 15.0 // Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć bh_buytime 0 // Maximum zombii bh_maxzombies 31 // Dźwięki wygranej bh_winsounds 1 // System amunicji. // 0 - wyłączone // 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem // 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania bh_ammo 1 // Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną. bh_impactexplode 1 // Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE. bh_flashbang 1 // Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany. bh_autonvg 1 // Wydoczność żyć do 255. bh_caphealthdisplay 1 // Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie. bh_obeyarmor 0 // Pieniądze za zainfekowanie. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Knockback system. bh_knockback 1 // Wyłącz knockback kiedy zombie kucają. bh_knockback_duck 1 // Maxymalny dystans knockback żeby był efekt. bh_knockback_dist 280.0 // Włącz klasy Zombie. bh_zombie_class 1 // Losowo wybierana klasa zombie. bh_randomclass 1 // Zombie są odradzane jako Zombie. bh_respawnaszombie 1 // Bonus gdy zabijesz Zombie. bh_kill_bonus 1 // Nagroda za zabicie zombie. // 0 - wyłączone // 1 - full magazynek // 2 - he grenade // 3 - oba wyżej bh_kill_reward 2 // Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi) bh_zombie_countmulti 0.15 // Starting zombie(s) health multiplier. bh_zombie_hpmulti 2.0 // CVARY dodatkowych pluginów // bio_radar.sma // // Włącz/wyłącz plugin. bh_zombie_radar 1 //bio_smokeflare.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_flare_enable 1 // Długość trwania flary. bh_flare_duration 999.9 // bio_antiblock.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. bh_antiblock 1 // bio_boatescape.sma // // Chopper arrival delay. bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Włącz/Wyłącz plugin. flashlight_custom 1 // Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0). flashlight_show_all 1 // Czas po którym wyczerpie się latarka. flashlight_fulldrain_time 120 // Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana. flashlight_fullcharge_time 20 // Kolory latarki. // 0 - losowy kolor // 1 - kolor teamu flashlight_color_type 1 // Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_ct 255255255 // Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1. flashlight_color_te 255255255 // Promień latarki flashlight_radius 9 // Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke. flashlight_distance_max 2000.0 // Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką. flashlight_attenuation 5
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.06.2010 23:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych