Hi
czy moglby ktos mi pomoc w przerobieniu tego pluginu: Spawn Protection PL by Dudix - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
aby ochrona trwala 9 minut (540 sek) oraz aby nie bylo poswiaty na graczach.
Z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Spawn protection na 540 sek + poswiata
Temat rozp.
High Speed
, 23.05.2010 18:23
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.05.2010 18:23
#2
Napisano 23.05.2010 19:52
Zobacz to ;]
Załączone pliki
#3
Napisano 23.05.2010 21:57
Niestety nie dziala w ogole ochrona teraz
#4
Napisano 23.05.2010 22:41
hardbot -
Wystarczy zmienić:
na
A do amxx.cfg dopisać cvar:
Wystarczy zmienić:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
na
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
A do amxx.cfg dopisać cvar:
sv_sptime 540
#5
Napisano 23.05.2010 23:42
Super pieknie dziala za co dziekuje ale czy jest mozliwe aby ten napis
Mogl zniknac po 10 sekundach?
{ set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs) }
Mogl zniknac po 10 sekundach?
#6
Napisano 24.05.2010 14:08
{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}
#7
Napisano 24.05.2010 15:41
Niestety nic sie nie zmienilo, dalej napis trwa tyle ile ochrona.
#8
Napisano 24.05.2010 15:54
Zoba teraz:
{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}
#9
Napisano 24.05.2010 17:53
Rowniez nie dziala. Tutaj jest czesc odnosnie wiadomosci cala:
W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.
public protect(id) { new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime") new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime") new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime") new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick") set_user_godmode(id, 1) if(get_user_team(id) == 1) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell) } if(get_user_team(id) == 2) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell) } if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1) { set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs) } set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id) return PLUGIN_HANDLED }
W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.
Użytkownik High Speed edytował ten post 24.05.2010 18:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych