Mam pytanie pod tym //////////////////////BOW//////////////////////// Jest klasa hunter i niżej to// nade
if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
{
switch(weapon)
{
case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
}
}
i to jest do huntera czyli trapowanie granata i jak bym chciał dać np innej klasie to jak wpisze pod tym to:if(player_class[id]==Zbrojmistrz)
// nade
if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
{
switch(weapon)
{
case CSW_HEGRENADE,
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
}
}
to ta klasa będzie mogła trapować granat? Sam he? jak nie to niech ktoś poda jak to zrobić.