←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Granat dla Zombie

Locked

  • +
  • -
God's Photo God 08.05.2010

Witam wszystkich. Otóż mój problem polega na tym, iż w biohazardzie jest blokada na bronie inne niż nóż dla zombie i gdy dostaje granat, to on automatycznie (przepada?) znika. Czy byłby ktoś w stanie tak poprawić tego moda, aby zombie mogło dostawać granaty? Kolejnym problemem jest latarka, która się buguje. Gdy jesteśmy ludźmi i mamy włączoną latarkę, to po zarażeniu ona nadal jest. Poniżej zamieszczam sma.



//
http://wyslijto.pl/plik/d200srp88u

Attached Files


Edited by God, 08.05.2010 19:56.
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 15.05.2010

Fix do granatów:
Podmiana funkcji
public msg_weaponpickup(msgid, dest, id){
	if(get_msg_arg_int(1) == CSW_HEGRENADE)
		PLUGIN_CONTINUE
	return g_zombie[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
}

Edycja funkcji
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
na
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
Quote
Locked