Granat dla Zombie
God
08.05.2010
Witam wszystkich. Otóż mój problem polega na tym, iż w biohazardzie jest blokada na bronie inne niż nóż dla zombie i gdy dostaje granat, to on automatycznie (przepada?) znika. Czy byłby ktoś w stanie tak poprawić tego moda, aby zombie mogło dostawać granaty? Kolejnym problemem jest latarka, która się buguje. Gdy jesteśmy ludźmi i mamy włączoną latarkę, to po zarażeniu ona nadal jest. Poniżej zamieszczam sma.
//
http://wyslijto.pl/plik/d200srp88u
Edited by God, 08.05.2010 19:56.
//
http://wyslijto.pl/plik/d200srp88u
Attached Files
Edited by God, 08.05.2010 19:56.
R3X
15.05.2010
Fix do granatów:
Podmiana funkcji
Edycja funkcji
Podmiana funkcji
public msg_weaponpickup(msgid, dest, id){ if(get_msg_arg_int(1) == CSW_HEGRENADE) PLUGIN_CONTINUE return g_zombie[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE }
Edycja funkcji
public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE static weapon weapon = read_data(2) if(g_zombie[id]) { if(weapon != CSW_KNIFE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id)) set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id) return PLUGIN_CONTINUE }na
public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE static weapon weapon = read_data(2) if(g_zombie[id]) { if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id)) set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id) return PLUGIN_CONTINUE }