Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Granat dla Zombie


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 God

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Posted 08.05.2010 19:39

Witam wszystkich. Otóż mój problem polega na tym, iż w biohazardzie jest blokada na bronie inne niż nóż dla zombie i gdy dostaje granat, to on automatycznie (przepada?) znika. Czy byłby ktoś w stanie tak poprawić tego moda, aby zombie mogło dostawać granaty? Kolejnym problemem jest latarka, która się buguje. Gdy jesteśmy ludźmi i mamy włączoną latarkę, to po zarażeniu ona nadal jest. Poniżej zamieszczam sma.



//
http://wyslijto.pl/plik/d200srp88u

Attached Files


Edited by God, 08.05.2010 19:56.

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 15.05.2010 20:28

Fix do granatów:
Podmiana funkcji
public msg_weaponpickup(msgid, dest, id){
	if(get_msg_arg_int(1) == CSW_HEGRENADE)
		PLUGIN_CONTINUE
	return g_zombie[id] ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
}

Edycja funkcji
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
na
public event_curweapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	static weapon
	weapon = read_data(2)
	
	if(g_zombie[id])
	{
		if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && !task_exists(TASKID_STRIPNGIVE + id))
			set_task(0.1, "task_stripngive", TASKID_STRIPNGIVE + id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

  • +
  • -
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users