plugin dla określonych flag
mounter
06.05.2010
znalazłem plugin autorstwa navena, próbowałem go edytować by był na flagę ADMIN_LEVEL_H,
jednak broń daje dla wszystkich, a nie tak jak chcę, tylko dla graczy z tą flagą
mają koledzy jakieś pomysły?
jednak broń daje dla wszystkich, a nie tak jak chcę, tylko dla graczy z tą flagą
mają koledzy jakieś pomysły?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "admin dostaje bron"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_assaultsuit")
give_item(id, "item_thighpack")
}
mgr inż. Pavulon
06.05.2010
Zamień:
public runda(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "item_assaultsuit") give_item(id, "item_thighpack") }na:
public runda(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "item_assaultsuit") give_item(id, "item_thighpack") } }lub:
public runda(id) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_flashbang") give_item(id, "weapon_smokegrenade") give_item(id, "item_assaultsuit") give_item(id, "item_thighpack") }
nad3jf
06.05.2010
Czy alternatywnym rozwiązaniem nie będzie?:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "admin dostaje bron"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
if (has_all_flags(id,"h"))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_assaultsuit")
give_item(id, "item_thighpack")
}
}
mounter
09.05.2010
ok, a teraz podobny problem a tak może być?
#include <amxmodx>
public damage_msg(vIndex)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return
if ( get_cvar_float("bullet_damage") ) {
new aIndex = get_user_attacker(vIndex)
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, 7)
show_hudmessage(aIndex,"%i", damage)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_init() {
register_plugin("Bullet Damage","1.0","f117bomb")
register_event("Damage", "damage_msg", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_cvar("bullet_damage","0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Vertricus
09.05.2010
Może co chcesz osiągnąć?
Zakładam że chcesz dla flagi A dodać bullet damage
Powinno pójść.
Ps. Lo1 wodz pozdrawia
Spoiler
Zakładam że chcesz dla flagi A dodać bullet damage
Powinno pójść.
Ps. Lo1 wodz pozdrawia
Adminek AMXX.PL 09.05.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązany. Swoją droga też druga klasa jak ty
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązany. Swoją droga też druga klasa jak ty
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL