Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
nóż w reku +invizible
#1
Napisano 01.09.2008 12:38
Proszę o napisanie pluginu
Po wpisaniu komendy amx_ninja "nick" "1"
Gracz "Nick" Jak ma w reku nóż to go nie widać a jak np. ak to jest normalny
a po wpisaniu amx_ninja "nick" "0"
Powraca wszystko do normy
Z góry dzięki
#2
Napisano 01.09.2008 15:26
#3
Napisano 01.09.2008 17:34
#4
Napisano 01.09.2008 17:47
#5
Napisano 01.09.2008 18:05
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Ninja" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CHOYRACK" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("amx_ninja", "zmien", ADMIN_KICK, "<gracz> <1|0> - ukrywanie noza"); } public zmien(id, level, cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED new gracz[30], cos[2] read_argv(1,gracz,29) read_argv(2,cos,1) new cos2 = str_to_num(cos) new uid = find_player("bh",gracz) if(uid == 0) { client_print(id,print_chat,"Zly USERID"); return PLUGIN_HANDLED } if(cos2 == 1) { client_cmd(uid,"bind ^"0^" ^"slot10; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"1^" ^"slot1; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"2^" ^"slot2; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"3^" ^"slot3; r_drawviewmodel 0^""); client_cmd(uid,"bind ^"4^" ^"slot4; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"5^" ^"slot5; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"6^" ^"slot6; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"7^" ^"slot7; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"8^" ^"slot8; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"9^" ^"slot9; r_drawviewmodel 1^""); } else if(cos2 == 0) { client_cmd(uid,"bind ^"0^" ^"slot10; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"1^" ^"slot1; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"2^" ^"slot2; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"3^" ^"slot3; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"4^" ^"slot4; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"5^" ^"slot5; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"6^" ^"slot6; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"7^" ^"slot7; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"8^" ^"slot8; r_drawviewmodel 1^""); client_cmd(uid,"bind ^"9^" ^"slot9; r_drawviewmodel 1^""); } else { client_print(id,print_chat,"Zla opcja <1|0>"); } return PLUGIN_HANDLED }
#6
Napisano 01.09.2008 18:09
#7
Napisano 01.09.2008 19:11
ten plugin nie działa
Ps. chodzi mi o to żeby nie widać było modelu tego gracza a nie nożna
#8
Napisano 01.09.2008 23:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Ninja" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Pavulon" new plninja[32] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be","1=1") register_concmd("amx_ninja","admin_ninja",ADMIN_KICK,"<nick, #userid or @team> [1=ON | 0=OFF | else]") set_task(5.0,"check_ninja",997,"",0,"b") } public admin_ninja(id,level,cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,2)) { return PLUGIN_HANDLED } new nickorid[32] new onoff[2] read_argv(1,nickorid,31) read_argv(2,onoff,1) new player = cmd_target(id,nickorid,3) new name[32] get_user_name (player, name, 31) new opcja if(!equal(onoff,"")) opcja = str_to_num(onoff) else opcja = 2 switch(opcja) { case 0: { plninja[player] = 0 set_pev(player, pev_renderamt, 255.0) if (id!=0) client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s OFF", name) } case 1: { plninja[player] = 1 if (id!=0) client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s ON", name) } default: { if (plninja[player]==0) { plninja[player] = 1 if (id!=0) client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s ON", name) } else { plninja[player] = 0 set_pev(player, pev_renderamt, 255.0) if (id!=0) client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s OFF", name) } } } return PLUGIN_HANDLED } public event_curweapon (id) { if (plninja[id]==1){ new weapon = get_user_weapon(id) if(weapon == CSW_KNIFE ) { set_pev(id, pev_renderamt, 0.0) } else { set_pev(id, pev_renderamt, 255.0) } } } public check_ninja() { for (new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) { if (is_user_connected(i)) { if (plninja[i]==1){ new weapon = get_user_weapon(i) if(weapon == CSW_KNIFE ) { set_pev(i, pev_renderamt, 0.0) } else { set_pev(i, pev_renderamt, 255.0) } } } } } public client_connect(id) { plninja[id]=0 } public client_disconnect(id) { plninja[id]=0 }
Mam nadzieje że o to chodziło
p.s.
w załączniku wersja na @All/@CT/@T
Załączone pliki
#9
Napisano 02.09.2008 16:54
#10
Napisano 02.09.2008 19:52
Zamiast get_user_weapon uzyj read_data(2) - event ma juz w sobie dane jaka bron sie wlasnie wyjelo.
#11
Napisano 02.09.2008 20:28
Fakt, trochę późno to pisałem. Dzięki bo event'ów to ja nie lubięZamiast get_user_weapon uzyj read_data(2) - event ma juz w sobie dane jaka bron sie wlasnie wyjelo.
Task'a dałem dla pewności bo m.in. Spawn Protection zmienia glow'a więc jak wystartujemy z nożem i wyłączy się SP to staniemy się widzialni i dopiero ponowna zmiana broni na nóż uczyni nas niewidzialnymi. Czy może mylę się ?Task i check_ninja() mozesz sobie odpuscic.
Ale jakby tego nie brać pod uwagę to można by wywalić.
#12
Napisano 02.09.2008 20:37
[ Dodano: 02-09-2008, 21:40 ]
A i estetyczniej bedzie
if(weapon == CSW_KNIFE ) set_pev(i, pev_renderamt, 0.0) else set_pev(i, pev_renderamt, 255.0)zamiast
if(weapon == CSW_KNIFE ) { set_pev(i, pev_renderamt, 0.0) } else { set_pev(i, pev_renderamt, 255.0) }
#13
Napisano 02.09.2008 21:21
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be","1=1") register_concmd("amx_ninja","admin_ninja",ADMIN_KICK,"<nick or #userid or @team> [1=ON | 0=OFF | else]") register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy() { new Float:SPTime = get_pcvar_float(sv_sptime) set_task(SPTime+0.5, "check_ninja", 997) }Ale właśnie nie byłem pewny czy dać tylko SP czy ogólnie i dałem jednak ogólnie.
A co do klamerek to przyznaje się: za bardzo jestem do nich przyzwyczajony :
#14
Napisano 02.09.2008 21:29
Osobiscie bym uzyl get_cvar_float i nazwa cvara.
[ Dodano: 02-09-2008, 22:30 ]
Jak juz bedzie ladny kod, to dodaj go do dzialu plugins, moze komus sie przyda
PS. Ja bym dodal cvar jak bardzo jest sie widzialnym z nozem
#15
Napisano 02.09.2008 23:47
Po poprawkach i dodaniu dwóch cvar'ów dałem go do działu pluginy: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3254
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych