Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nóż w reku +invizible


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 01.09.2008 12:38

Witam,
Proszę o napisanie pluginu :)
Po wpisaniu komendy amx_ninja "nick" "1"
Gracz "Nick" Jak ma w reku nóż to go nie widać a jak np. ak to jest normalny
a po wpisaniu amx_ninja "nick" "0"
Powraca wszystko do normy

Z góry dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 01.09.2008 15:26

Mogę się podjąśc ale za pare dni jesli poczekasz to ok
  • +
  • -
  • 0

#3 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 01.09.2008 17:34

Spoko, ja tez próbuje napisać, zobaczymy kto pierwszy :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.09.2008 17:47

15min mojego wolnego czasu - niestety go nie mam :?
  • +
  • -
  • 0

#5 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.09.2008 18:05

Nie sprawdzałem ale chyba działa :-)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Ninja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CHOYRACK"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("amx_ninja", "zmien", ADMIN_KICK, "<gracz> <1|0> - ukrywanie noza");
}

public zmien(id, level, cid) {
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new gracz[30], cos[2]
	read_argv(1,gracz,29)
	read_argv(2,cos,1)
	new cos2 = str_to_num(cos)
	
	new uid = find_player("bh",gracz) 
	
	if(uid == 0) {
		client_print(id,print_chat,"Zly USERID");
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(cos2 == 1) {
	client_cmd(uid,"bind ^"0^" ^"slot10; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"1^" ^"slot1; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"2^" ^"slot2; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"3^" ^"slot3; r_drawviewmodel 0^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"4^" ^"slot4; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"5^" ^"slot5; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"6^" ^"slot6; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"7^" ^"slot7; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"8^" ^"slot8; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"9^" ^"slot9; r_drawviewmodel 1^"");
	}
	else if(cos2 == 0) {
	client_cmd(uid,"bind ^"0^" ^"slot10; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"1^" ^"slot1; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"2^" ^"slot2; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"3^" ^"slot3; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"4^" ^"slot4; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"5^" ^"slot5; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"6^" ^"slot6; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"7^" ^"slot7; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"8^" ^"slot8; r_drawviewmodel 1^"");
	client_cmd(uid,"bind ^"9^" ^"slot9; r_drawviewmodel 1^"");
	}
	else {
		client_print(id,print_chat,"Zla opcja <1|0>");
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.09.2008 18:09

choyrack, precz z tym xD
  • +
  • -
  • 0

#7 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 01.09.2008 19:11

Miczu masz szanse być 1 ;D
ten plugin nie działa :|

Ps. chodzi mi o to żeby nie widać było modelu tego gracza a nie nożna ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.09.2008 23:24

A mogę ja się wtrącić ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Ninja"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pavulon"

new plninja[32]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be","1=1")
	register_concmd("amx_ninja","admin_ninja",ADMIN_KICK,"<nick, #userid or @team> [1=ON | 0=OFF | else]")
	set_task(5.0,"check_ninja",997,"",0,"b")
}
public admin_ninja(id,level,cid) 
	{
	
	if(!cmd_access(id,level,cid,2)) 
		{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new nickorid[32]
	new onoff[2]
	
	read_argv(1,nickorid,31)
	read_argv(2,onoff,1)
	
	new player = cmd_target(id,nickorid,3)
	new name[32]
	get_user_name (player, name, 31)
	
	new opcja
	if(!equal(onoff,""))
		opcja = str_to_num(onoff)
	else
		opcja = 2
	switch(opcja)
	{
		case 0:
		{
			plninja[player] = 0
			set_pev(player, pev_renderamt, 255.0)
			if (id!=0)
				client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s OFF", name)	
		}
		case 1:
		{
			plninja[player] = 1
			if (id!=0)
				client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s ON", name)	
		}
		default:
		{
			if (plninja[player]==0)
				{
				plninja[player] = 1
				if (id!=0)
					client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s ON", name)
			} else
			{
				plninja[player] = 0
				set_pev(player, pev_renderamt, 255.0)
				if (id!=0)
					client_print(id,print_chat,"Ninja @ %s OFF", name)
			}
		}
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
	
}
public event_curweapon (id)
	{
	if (plninja[id]==1){
		new weapon = get_user_weapon(id) 
		
		if(weapon == CSW_KNIFE )
			{
			set_pev(id, pev_renderamt, 0.0)	
		} else
		{
			set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
		}
	}
}
public check_ninja()
	{
	for (new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
		{
		if (is_user_connected(i))
			{
			if (plninja[i]==1){
				new weapon = get_user_weapon(i) 
				
				if(weapon == CSW_KNIFE )
					{
					set_pev(i, pev_renderamt, 0.0)
				} else
				{
					set_pev(i, pev_renderamt, 255.0)	
				}
			}
		}
	}
}
public client_connect(id) {
	plninja[id]=0
}
public client_disconnect(id) {
	plninja[id]=0
}

Mam nadzieje że o to chodziło ^D^

p.s.
w załączniku wersja na @All/@CT/@T

Załączone pliki

  • Załączony plik  ninja.rar   9,1 KB  37 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#9 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 02.09.2008 16:54

dzięki, sprawdze później
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.09.2008 19:52

Pavulon, Task i check_ninja() mozesz sobie odpuscic.

Zamiast get_user_weapon uzyj read_data(2) - event ma juz w sobie dane jaka bron sie wlasnie wyjelo.
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.09.2008 20:28

Zamiast get_user_weapon uzyj read_data(2) - event ma juz w sobie dane jaka bron sie wlasnie wyjelo.

Fakt, trochę późno to pisałem. Dzięki bo event'ów to ja nie lubię ;)

Task i check_ninja() mozesz sobie odpuscic.

Task'a dałem dla pewności bo m.in. Spawn Protection zmienia glow'a więc jak wystartujemy z nożem i wyłączy się SP to staniemy się widzialni i dopiero ponowna zmiana broni na nóż uczyni nas niewidzialnymi. Czy może mylę się ?
Ale jakby tego nie brać pod uwagę to można by wywalić.
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.09.2008 20:37

Jesli sie bales tylko o spawn protect, to trzeba bylo zrobic sprytniej - co nowa runde (event) cvar od spawn protecta + 0.5s.

[ Dodano: 02-09-2008, 21:40 ]
A i estetyczniej bedzie
if(weapon == CSW_KNIFE ) set_pev(i, pev_renderamt, 0.0) 
else set_pev(i, pev_renderamt, 255.0)
zamiast
if(weapon == CSW_KNIFE ) 
{ 
    set_pev(i, pev_renderamt, 0.0) 
} else 
{ 
    set_pev(i, pev_renderamt, 255.0)    
}

  • +
  • -
  • 0

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.09.2008 21:21

Na samo SP wystarczy zmiana plugin_init i dodanie:
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be","1=1")
	register_concmd("amx_ninja","admin_ninja",ADMIN_KICK,"<nick or #userid or @team> [1=ON | 0=OFF | else]")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
public Poczatek_Rundy()
{
	new Float:SPTime = get_pcvar_float(sv_sptime)
	set_task(SPTime+0.5, "check_ninja", 997)
}
Ale właśnie nie byłem pewny czy dać tylko SP czy ogólnie i dałem jednak ogólnie.

A co do klamerek to przyznaje się: za bardzo jestem do nich przyzwyczajony :
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.09.2008 21:29

Pavulon, sprawdziles cod? Choc nie uzywam pcvar'ow, to mi sie wydaje ze to nie ma prawa zadzialac... Do sv_sptime nie jest przymisany cvar, wiec powinno wyjsc (jesli nie blad) 0...

Osobiscie bym uzyl get_cvar_float i nazwa cvara.

[ Dodano: 02-09-2008, 22:30 ]
Jak juz bedzie ladny kod, to dodaj go do dzialu plugins, moze komus sie przyda :)

PS. Ja bym dodal cvar jak bardzo jest sie widzialnym z nozem :]
  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.09.2008 23:47

No właśnie tego ostatniego kodu nie sprawdziłem, ale powinno być tak jak Ty mówisz.

Po poprawkach i dodaniu dwóch cvar'ów dałem go do działu pluginy: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3254
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych