←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Muza nasuwa się na muze.

Zablokowany

  • +
  • -
Koocur - zdjęcie Koocur 31.08.2008

Tu taki problem że mam ustawione muze na koniec rundy. i kiedy np. podkladam pake, zostaje do wybuchu iles tam sekund i leci dzwiek " za chwile bedzie explozja wybuchnie bomba..." (kazdy wie o co chodzi) a ct zdazy rozbroic bombe i wtedy leca 2na raz, czyli ta explozja wybuchnie bomba i wybrana moja. co zrobic zeby tak nie było?? :help: :help:
Odpowiedz

kamioool - zdjęcie kamioool 31.08.2008

Ale musisz pogodzić sie z tym faktem, albo wybrać miedzy jednym a drugim pluginem.
Odpowiedz

  • +
  • -
Koocur - zdjęcie Koocur 31.08.2008

na pewnym serwerze jest normalnie, kiedy rozbrajaja to poprzednia cichnie i gra inna
Odpowiedz

kamioool - zdjęcie kamioool 31.08.2008

W takim razie spróbuj innego mixa :P Znajdź inne pluginy ... jest ich pełno.
Odpowiedz

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 31.08.2008

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")
Odpowiedz

kamioool - zdjęcie kamioool 31.08.2008

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/ctwinnar2.wav")
  precache_sound("misc/ctwinnar3.wav")
  precache_sound("misc/ctwinnar4.wav")
  precache_sound("misc/twinnar.wav")
  precache_sound("misc/twinnar2.wav")
  precache_sound("misc/twinnar3.wav")

  return PLUGIN_CONTINUE
}


Może ten będzie działał jak chcesz
Odpowiedz

  • +
  • -
Koocur - zdjęcie Koocur 31.08.2008

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")


Gdzie???
Odpowiedz

PEREF - zdjęcie PEREF 01.09.2008

trzeba wklepac client_cmd(0, "stopsound")


Gdzie???


Trzeba przerobić plugin bomb_sound.amxx i wg darkmana użyć komendy stopsound tak aby gracz nie słyszał już muzyczki po rozbrojeniu/wybuchu bomby...

client_cmd(0, "stopsound")
Napisz prośbę w odpowiednim dziale o przeróbkę :P
Odpowiedz
Zablokowany