Witam.
Jak w pluginie wymusić rozbrojenie paki?
Z wybuchem było łatwo, a co z rozbrojeniem?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź grankee , 14.09.2014 14:22
Kiedyś opisywałem tu Consty z Hama niedługo po tym jak wizu zrobił dokumentacje, ale gdzieś to wcieło a sporo tego było min. ten o ile dobrze pamiętam.
np. użycie buttona do otwierania bramy daje takie wartosci
269 | 1 | 1 | 2 | 1.000000
dla rozbrajania paki
123 | 1 | 1 | 2 | 1.000000
z tym, ze ma on miejsce nie jeden raz lecz ciągle (jakby w prethinku?)
Skoro gra podaje te wartosci to lepiej ich zyc jesli nie ma potrzeby zaglebiania sie co i jak i dlaczego. Jesli potrzebujesz to wiedziec to szukaj i eksperymentuj
Przejdź do postuNapisano 12.09.2014 14:18
Witam.
Jak w pluginie wymusić rozbrojenie paki?
Z wybuchem było łatwo, a co z rozbrojeniem?
Napisano 13.09.2014 17:04
Dobra znalazłem plugin użytkownika Hleb.
Moje pytanie teraz brzmi.
Jak użyć Ham_Use w ExecuteHam?
Ham_User(this, idcaller, idactivator, use_type, Float:value)
Napisano 14.09.2014 06:37
http://amxx.pl/topic...lant-defuse-c4/
Może tu znajdziesz rozwiązanie:)
ExecuteHam(Ham_Use,this...i reszta parametrów po przecinkach)
Napisano 14.09.2014 07:10
Napisano 14.09.2014 14:22 Najlepsza odpowiedź
Kiedyś opisywałem tu Consty z Hama niedługo po tym jak wizu zrobił dokumentacje, ale gdzieś to wcieło a sporo tego było min. ten o ile dobrze pamiętam.
np. użycie buttona do otwierania bramy daje takie wartosci
269 | 1 | 1 | 2 | 1.000000
dla rozbrajania paki
123 | 1 | 1 | 2 | 1.000000
z tym, ze ma on miejsce nie jeden raz lecz ciągle (jakby w prethinku?)
Skoro gra podaje te wartosci to lepiej ich zyc jesli nie ma potrzeby zaglebiania sie co i jak i dlaczego. Jesli potrzebujesz to wiedziec to szukaj i eksperymentuj
Użytkownik grankee edytował ten post 14.09.2014 14:23
Napisano 14.09.2014 14:34
Wyprintowałem parametry z rozbrajania paki i wsadziłem takie same
pierwszy numer to index bytu używanego (paka, przycisk)
a co z resztą?
Napisano 14.09.2014 14:40
caller i activator w tym przypadku to jest to samo - nr bytu gracza. Nie kojarzę teraz, ale na zdrowy rozum może są jakieś obiekty use'owane np. zadaniem obrazen? wtedy activator bedzie to np. granat, bron a caller jego owner czyli gracz. Tak to przynajmniej dziala dla ham_takedamage, attacker to gracz a inflictor to bron.
Typ jest tu zawsze dwa, nie wiem czemu. Sprobuj inne i zobaczysz czy cos sie zmieni.
No a wartosc to juz nie mam pojecia:D
A co bys chcial z tych wartosci wyciagnac?
use na hostagu
35 | 1 | 1 | 2 | 1.000000
a jak puszcze przycisk to
35 | 1 | 1 | 2 | 0.000000
Użytkownik grankee edytował ten post 14.09.2014 14:43
Napisano 14.09.2014 14:54
ExecuteHam(Ham_Use, ent, id, id, 2, 1.0)
ent - index paki
id - index gracza podkładającego pakę
2 - use type
1.0 - Float:value
Tak btw. Skąd Ty się urwałeś? Nie widziałem Cię na forum nigdy .
PS. Powtórz te parametry ham Zrób tutorial
Napisano 15.09.2014 01:45
Nie chcę Cię urazić to tylko żartem, ale moderowałem tutaj, jak Ty jeszcze na dywan po drabinie wchodziłeś a tak serio: musiałem przerwać przygodę z moim kochanym scriptingiem żeby ułożyć sobie życie teraz mam czasem chwilę to i zerknę na forum Kiedyś aktywniej uczestniczyłem w jego życiu, moderowałem itd, ale brakło mi czasu jeszcze przed tym jak jego admin (już nawet nick mi wyleciał z głowy) się zmienił z przyczyn w tej chwili nieistotnych:)
Postaram się znaleźć chwilę i opisać to po uprzednim zbadaniu. Próbuję napisać realny mod odzwierciedlający pewną grę, ale na razie męczę się z animacją modeli.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych