Długość trwania display fade
SeeK
09.09.2014
Jak zrobić, aby fade trwał 30 sekund?
stock displayFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha) { if( !is_user_alive(id) ) return; message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id); write_short(duration); // czas zanikania write_short(holdtime); // czas wyświetlania write_short(fadetype); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); write_byte(alpha); // przezroczystość message_end(); }
Coś takiego niestety nie działa:
displayFade(id, 2*(1<<12), 30*(1<<12), 1<<16, 0, 0, 0, 255);
Dorwałem temat: http://amxx.pl/topic...ć-czas-trwania/
Teraz pytanie, jak zrobić to o czym pisał GwynBleidD? "Screenfade można ustawić na nigdy nie wygasający, a następnie po 80 sekundach rozpocząć fadeout drugim screenfade."
Użytkownik SeeK edytował ten post 09.09.2014 02:47
GwynBleidD
09.09.2014
https://wiki.alliedm...ents#ScreenFade
Ustaw parametr fadetype na 4 (ewentualnie 1<<3 żeby było czytelniej), nie wiem skąd Ci tam się 1<<16 wzięło, skoro flagi się kończą na 3 bicie...
Poza tym parametr holdtime jest poza zakresem, maksymalna jego wartość to 32767, u Ciebie wychodzi po przeliczeniu 122880.
Puchate
09.09.2014
https://wiki.alliedm...ents#ScreenFade
Ustaw parametr fadetype na 4 (ewentualnie 1<<3 żeby było czytelniej), nie wiem skąd Ci tam się 1<<16 wzięło, skoro flagi się kończą na 3 bicie...
Poza tym parametr holdtime jest poza zakresem, maksymalna jego wartość to 32767, u Ciebie wychodzi po przeliczeniu 122880.
Nie jest to dobry pomysl na wykonanie czegos takiego. Takie screenfade bardzo latwo jest ominac po stronie gracza.
Jednym sensownym sposobem jest wysylanie co sekunde nowego screenfade.
SeeK
10.09.2014
Puchate
10.09.2014
Tak też ostatecznie postanowiłem zrobić. Wysyłam po prostu fadea co sekundę.
Polecam zrobil "nakladke" nawet na 0.1 sekundy aby graczom ekran nie migal