[ROZWIĄZANE] DeathMsg - czy "grenade...
Best Answer Puchate 25.08.2014 14:38
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?
Go to the full post
Rivit
25.08.2014
Witam.
Używam takiego kodu:
new szWeapon[33]; read_data(4, szWeapon, charsmax(szWeapon)) if(equali("grenade", szWeapon)) //dalszy kod
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
radim
25.08.2014
Nie, w Deathmsg nie wychwycisz zabicia gracza przez C4. Zrobisz to za pomocą HamSandwich albo client_death
https://wiki.alliedm...Events#DeathMsg
KillerID may not always be a Player ID. It would be 0 if a player died from fall/acid/radiation/fire/etc damage/lack of oxygen or from touch to a "trigger_hurt" entity, in which cases TruncatedWeaponName will be "worldspawn" and "trigger_hurt" respectively.
Best Answer
Puchate
25.08.2014
Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?
A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?
Rivit
25.08.2014
Nie. Nie widziałem, ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie śniły.
Wolałem spytać bo potem szukałbym 3h blędu.
Wolałem spytać bo potem szukałbym 3h blędu.