←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] DeathMsg - czy "grenade...


Best Answer Puchate 25.08.2014 14:38

 

Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?

 

A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 25.08.2014

Witam.

Używam takiego kodu:

new szWeapon[33];
read_data(4, szWeapon, charsmax(szWeapon))
 if(equali("grenade", szWeapon))
       //dalszy kod

Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?

Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 25.08.2014

Nie, w Deathmsg nie wychwycisz zabicia gracza przez C4. Zrobisz to za pomocą HamSandwich albo client_death
https://wiki.alliedm...Events#DeathMsg

KillerID may not always be a Player ID. It would be 0 if a player died from fall/acid/radiation/fire/etc damage/lack of oxygen or from touch to a "trigger_hurt" entity, in which cases TruncatedWeaponName will be "worldspawn" and "trigger_hurt" respectively.
Quote

  • +
  • -
Best Answer Puchate's Photo Puchate 25.08.2014

 

Czy equali zwróci true gdy gracza zabije C4?

 

A widziales aby w prawym gornym rogu pojawialo sie kogo bomba zabila?

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 25.08.2014

Nie. Nie widziałem, ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie śniły.
Wolałem spytać bo potem szukałbym 3h blędu.
Quote
Locked