Brak ap za bazooke - przerobienie
HSy
12.08.2014
Witam. Proszę o przerobienie pluginu jetpacka z bazooka , albo może znajdzie się inne rozwiązanie. Mianowicie chodzi mi o to, że za obrażenia zadane z bazooki human nie otrzymuje ap.
Używam tego pluginu jetpack:
https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=674810?p=674810
nie wiem, ale może powinienem podać też sma silniku
Drago36
15.08.2014
W stocku jp_radius_damage(entity) zedytuj tą linijkę:
jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
na:
jp_take_damage(id,i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)
A teraz podmień, zamiast:
stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim) write_byte(21) write_byte(20) write_long(bit) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) message_end() set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage) }
Daj:
stock jp_take_damage(attacker,victim,damage,origin[3],bit) { message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim) write_byte(21) write_byte(20) write_long(bit) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]) message_end() ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, attacker, attacker, damage, 1) }