cześć
jak wyzerować zmienną dopiero po zmianie/restarcie mapy ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.07.2014 16:44
cześć
jak wyzerować zmienną dopiero po zmianie/restarcie mapy ?
Napisano 18.07.2014 16:47
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 18.07.2014 16:51
w takim razie źle napisałem
co zrobić żeby zmienna po użyciu komendy retry była "taka sama" jak przed jej użyciem ?
Napisano 19.07.2014 06:57
Napisano 19.07.2014 07:12
tzn?
sorry ale dopiero się uczę i ogarniam tylko co nieco, mógłbyś wytłumaczyć?
Napisano 19.07.2014 11:44
Napisano 19.07.2014 11:52
nie, nie i jeszcze raz nie
w tym pluginie nie ma zmiennej retry, jest tylko:
new licznik[33];
i ona nalicza ile razy gracz użył danej komendy.
a mi chodzi o to aby ta zmienna miała taką samą wartość przed i po użyciu komendy retry, czaisz?
Napisano 19.07.2014 12:01
Napisano 19.07.2014 12:05
już próbowałem to zrobić na " nvaultcie " ale nie ogarniam go i się poddałem.
Napisano 20.07.2014 17:15
temat do zamknięcia.
Napisano 20.07.2014 18:45
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych