7 klas, m.in "Rabuś" i "Major...
KaMa.
16.07.2014
Rabuś (Klasa do odblokowania za monety (500 monet))
Bronie: AK, HE
Opis: Dostaje AK | 1/4 na zabranie perku przeciwnikowi.
Staty po 10
Cichy Zabojca (Klasa do odblokowania za monety (500 monet))
Bronie: M4
Opis: Dostaje M4 + Moze sie czolgac
Staty po 10
Lekki Snajper (Premium)
Bronie: Scout, deagle
Opis: Dodatkowe 200+(int) DMG ze scouta + Ciche kroki + Podwojny skok
Staty po 10
Major - Zwyklła
Bronie: Aug
Opis: Dostaje HE z którego zadaje 50+(int) obrażeń
Komandos - Zwykla
Bronie: Deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza + Modul odrzutowy
Pirotechnik (Klasa do odblokowania za monety (300 monet)
Bronie: sg552
Opis: Natychmiastowo podklada i rozbraja bombe + 1/20 na natychmiastowe zabicie
Zolnierz (Klasa do odblokowania za monety (500monet)
Bronie: M4
Opis: Odporny na HeadShoty + M4
Użytkownik KAM!L. edytował ten post 16.07.2014 11:49
Rivit
16.07.2014
Do komandosa:
-po co includujesz amxmisc i engine ?
-new ma_klase[33]; zamien na new bool:ma_klase[33]; mniej pamięci zajmuje.
-w TakeDamage sprawdzaj czy ofiara jest żywa!!!
-random_num(1,1) == 1 co to ***** jest?!!!???!
-damage > 20.0 no to jest w miare dobre. Ale jezeli inny plugin zmodyfikuje obrazenia z noza o +10 (zwieksza dmg) to wtedy bedzie tez 1/1 z lpm.
-cod_inflict_damage() NIE SLUZY DO ZABIJANIA. Do zabicia użyj KillPlayer z tego tematu: amxx.pl/topic/135717-zabijanie-gracza-zarządzanie-broniami/