Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwne zachowanie medelu po podmianie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.06.2014 23:06

Witam, dawno mnie tu nie było bo jakoś sobie radziłem. Niestety zaskoczyła mnie pewna sprawa, a mianowicie dziwnie zachowujące się modele broni po podmianie ich za pomocą pluginu. Wszystko działa lecz zobaczcie sami :P

Model podmieniony w plikach gry p_/w_/v_awp.mdl

2014-06-23_00002.jpg

A tutak DOKŁADNIE ten sam model ten sam plik podmieniany już na serwerze za pomocą pluginu:

2014-06-23_00001.jpg

 

Modele podmieniam "sposobem" z tego tematu: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

Konkretnie to "metodą lepszą" i wykożystuję engine. Wszystko działa i jest jaknajbardziej poprawne, nie wklejam kodu bo podmiana modeli jest zrobiona tak jak w temacie który podlinkowałem.

 

Ma ktoś może pomysł dlaczego po podmienieniu modelu na AWP i użyciu zooma mam taki dziwny efekt?

 

Edit:

Podczas podmyany modeli za pomoca fakemeta nic się nie zmienia.


Użytkownik diggs edytował ten post 23.06.2014 23:16

  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 03:11


Podczas podmyany modeli za pomoca fakemeta nic się nie zmienia.
I się nie zmieni gdyż model na jaki podmieniłeś jest zbyt dlugi aby nie wchodzić w zoom'a. Bo gdy właczysz zooma model nadal jest tylko zasłania go ta czarna ramka :(

Da się to oczywiście naprawić i sposób podmiany modelu nie ma znaczenia. Można to obejść np. tak:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

const m_pPlayer = 41
const m_iFOV = 363
const m_iViewModel = 68

public plugin_init()
{
	register_plugin("AntiWeaponInZoom","Beta","BlackPerfum")
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack,"weapon_awp","ZoomOn",1)
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack,"weapon_scout","ZoomOn",1)
}

public ZoomOn(weapon)
{
	if(pev_valid(weapon) == 2)
	{
		new id = get_pdata_cbase(weapon,m_pPlayer,4)
		if(get_pdata_int(id,m_iFOV,5) != 90)	set_pev(id, pev_viewmodel,"")
		else	set_pev(id, pev_viewmodel,get_pdata_int(weapon,m_iViewModel,4))
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 DILEREK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:59
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 24.06.2014 06:04

sprobuj podmienic inny model, moze ten jest zbugowany(ja tak mialem)
Czasami chcieć nie zawsze znaczy móc.

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 08:01

sprobuj podmienic inny model, moze ten jest zbugowany(ja tak mialem)

Model nie jest zbugowany. Jedynie autor modelu nie wiedział z jaką niekompetencją wykonano cs'a i że minimalne wydłużenie broni spowoduje widocznosć jej przy zoom'ie. Prawda jeśli weźmiesz inny model (krótszy) to nie będzie wchodził w zoom'a lecz powtarzam ten bug jedynie wychodzi z niekompetencji twórców cs'a. Podesłałem ci wyżej plugin który eliminuje ten bug, a dokładnie to ukrywa broń na czas trwania zoom'a

Fakt że jeśli podmieniasz model w plikach klienta to modelu nie widać a jeśli w plikach serwera to już go widać. Wynika to pewnie z tego iż podmieniając pliki w kliencie nie informujesz go o tym i on poprostu bezmyślnie wczytuje nowy model ze starej ścieżki nie zmieniając jego ustawień a jeśli zmienisz model po stronie serwera to zmieniając go u klienta informujesz go o zmianie modelu
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 08:54

Ok, rozumiem niektóre midele są za długie i tutaj nie ma bata muszą wystawać, ale ten model jest tylko reteksturą domyślnego.

 

@BlackPerfum dzięki Ci za kod, niestety rozwiązanie rozważałem i uznałem że warto byłoby zgłębić temat a nie w taki sposób załatwiać problem. Dlatego zastanawiam się co wpływa na to że (jakie ustawienia, jak wspomniałeś) że po podmianie modelu mamy taką różnicę. Może dałobysię to skorygować jeśli widziałbym na jakie właściwości enta muszę wpłynąć.

Myślę że problem może dotyczyć też innych broni aug'a czy autokampy, więc po co przechwytywać kolejny event jeśli mógłbym ustawić odpowiednie wartośćości dla modelu podczas jego podmiany. W końcu i tak już przechwytuję ten event.

 

Ogólnie bardziej niż znalezienie rozwiązania ciekawi mnie co wpływa na takie zachowanie się tego samego modelu ;).


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 09:21

ale ten model jest tylko reteksturą domyślnego.

Może miec tylko txt zmienione ale skąd wiesz czy domyślnego odchylenia nie ma innego??

 

 

BlackPerfum dzięki Ci za kod, niestety rozwiązanie rozważałem i uznałem że warto byłoby zgłębić temat a nie w taki sposób załatwiać problem

To jest wada cs'a nie modelu powtarzam. Nie chowanie modelu podczas zoom'a jest złym wyjściem bo to zawsze kiedyś wyjdzie :( (choćby po strzale broni może lekko wjechać na zooma )

 

 

Dlatego zastanawiam się co wpływa na to że (jakie ustawienia, jak wspomniałeś) że po podmianie modelu mamy taką różnicę.

Odchylenie broni

 

 

Może dałobysię to skorygować jeśli widziałbym na jakie właściwości enta muszę wpłynąć.

Musiał byś zmieniać ustawienia w modelu nie w cs'ie

 

 

Myślę że problem może dotyczyć też innych broni aug'a czy autokampy

Alez dotyczy (no akurat aug'a nie (bo w jego założeniu ma być widzialna broń) ale autokamp tak)

 

 

więc po co przechwytywać kolejny event jeśli mógłbym ustawić odpowiednie wartośćości dla modelu podczas jego podmiany

Za pomocą dostępnych funkcji w amxx'ie tego nie zrobisz :(

 

 

W końcu i tak już przechwytuję ten event.

Nie martw się to nie think nie wykonuje się 9320748 razy na sekundę tylko za każdym razem jak trzymasz broń z zoom'em i klikasz ppm

 

 

Ogólnie bardziej niż znalezienie rozwiązania ciekawi mnie co wpływa na takie zachowanie się tego samego modelu .

Ustawienie odchylenia broni podczas tworzenia modelu

 

 

Choć mnie też zaskakuje że odchylenie się zmienia podczas podmiany. Nie dziwię się nie takie błędy są w cs'ie. Jak zaczniesz strzelać paką lub plantować defusa to mów :D

 

Poprawiony kod aby działał na autokampy:


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#7 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 09:34

Próbowałem edytowac posta wyżej lecz nie udało mi się to bo został zapisany więc piszę tutaj to co chciałem dodać w edycji :P.

 

Spradziłem parametry modelu w HLMV i są identyczne, porównałem również plik Dump Model Infor dla standardowego modelu jak i tego customowego, wszystko jest identyczne! Nawet w podglądzie modelu w HLMV w Weapon Origin widać że model jest identyczny a zmeiniają się tylko tekstury.

Widać to na załączonych ss'ach:

Orginał:

org.png

Customowy:

custom.png

 

Dodatkowo śmieszne jest to że podczas zmiany modelu na serwerze z domyslnego na customowego i odwrotnie równiez nie widać przesunięcia broni jak w niektórych modelach, jedynie podczas Zoom1 wjeżdza customowy model na celownik. Przy zmianie modeli na zoom1 widać jedynie różnice między customowym a domyślnym.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#8 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 10:48

Podeślij model sprawdze osobiście ;D


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#9 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 11:21

Podeślij model sprawdze osobiście ;D

 

Proszę Cię bardzo :P W paczce masz wszystkie 3 modele.

 

Swoją drogą sprawdziłem twój plugin i dziła tyle że po wyłączeniu zooma jest domyslny model, a nie customowy ale jeśli będę musiał zastosować takie rozwiązanie - czyli usunięcie modelu podczas zoom'a no to sobie poradzę z tym już ;).

Miałbym jeszcze do Ciebie prośbie dotyczącą twojego rozwiązania ;P zdradziłbyś mi skąd mogę poznać jaki offset trzeba ustawić aby dobrać się do jakiś danych. Ogólnie jaki offset przy get_pdata_* za jakie dane odpowiada. Ogólnie to ja w entitach to dopiero zaczynam się bawić i pomału je ogarniać. W sumie to jest mój pierwszy plugin w którym operuję świadomie na entach (do tej pory poprostu miałem rozwiązanie jeśli się nimi bawiłem :P), dlatego chciałbym się dowiedzieć o nich maksymalnie dużo, a jak wiadomo dokumentacja czy źródła dotyczące amxx'a i funkcjach oraz bytach silnika są mocno okrojone jeśli już jakieś się znajdą. Za wskazówki w tym temacie również będę wdzięczny ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#10 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 12:19

Hihihi haha.gif
Podmieniam modele i patrz:0_screenshots_2014-06-24_00001.jpg 0_screenshots_2014-06-24_00002.jpg

No nwm biggrin.png
U mnie działa idealnie podmieniłem w standardowy sposób tzn. tak jak ty.
 
 

Swoją drogą sprawdziłem twój plugin i dziła tyle że po wyłączeniu zooma jest domyslny model, a nie customowy ale jeśli będę musiał zastosować takie rozwiązanie - czyli usunięcie modelu podczas zoom'a no to sobie poradzę z tym już .

Tak się dzieje gdyz podmieniasz pev_viewmodel2 a nie viewmodel + przydało by się inaczej model podmienić haha.gif
 
 
 

Miałbym jeszcze do Ciebie prośbie dotyczącą twojego rozwiązania zdradziłbyś mi skąd mogę poznać jaki offset trzeba ustawić aby dobrać się do jakiś danych. Ogólnie jaki offset przy get_pdata_* za jakie dane odpowiada

http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/ + samemu poszukaj haha.gif
 
Zarzuć plugin którym podmieniasz model to troszkę go przerobię biggrin.png


  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#11 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 12:58

Dzięki za linka w wolnej chwili przeczytam co tam jest ;)

 

Pluginu nie podsyłam bo zrobiłem już działającego fixa który ukrywa model podczas zoom'a lecz ciekawi mnie taki rozwój sytuacji ;P Na razie zostawię jak jest bo muszę uruchomić już serwer, jak będę miał wolną chwilę to zrobię w takim razie więcej testów i zobaczymy czy coś nowego się okaże.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#12 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 17:53

Dobra troszkę więcej testów zrobiłem, i oto wyniki :P

 

U Ciebie wyświetla się poprawnie ponieważ masz szerszą rozdzielczość, na fhd też nie mam problemu ale przy 1280x1024 czy coś zbliżonego problem już jest.

Również rozwiązanie które zastosowałem - bazuje na tych samych eventach co twoje - nie sprawdza się ponieważ model jest zbugowany gdy strzelimy na zoomie i broń powróci do niego. Ale tak działa u mnie ponieważ ustawiam customowy model w Ham_Weapon_PrimaryAttack, bez tego (czyli tak jak to Ty zrobiłeś) wygląda to tak że jak włączysz zoom i strzelisz to przy przeładowaniu pocisku mamy normalny model broni.

 

Przydałby się jakiś event który wywoływany jest gdy graczowi włączy się zoom na broni i wyłączy niezależnie czy wciśnie przycisk myszki czy nie.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#13 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 18:55

U Ciebie wyświetla się poprawnie ponieważ masz szerszą rozdzielczość, na fhd też nie mam problemu ale przy 1280x1024 czy coś zbliżonego problem już jest.

Przed chwila przeleciałem wszystkie rozdzielczości ale tak jak myślałem efekt zoom'a i model skalują się w różnych rozdielczościach tzn. nie mam tego problemu w żadnej rozdzielczości od 720x480 ~ 1920x1080

 

 

 

Przydałby się jakiś event który wywoływany jest gdy graczowi włączy się zoom na broni i wyłączy niezależnie czy wciśnie przycisk myszki czy nie.

W standardowych modułach amxx'a tego nie znajdziesz. Można zatrzymać zoom'a z cs'a i zrobić własnego ale za duzo roboty z animacjami. Można użyć thinku broni ale to za to jest nie optymalne :(

 

 

Tak z czystej ciekawości sprawdź podmiane viewmodel nie viewmodel2 tylko ścieżke do modelu zmien + to zmienia tylko 1 model nie chciało mi się robić 3

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#14 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 24.06.2014 20:16


Przed chwila przeleciałem wszystkie rozdzielczości ale tak jak myślałem efekt zoom'a i model skalują się w różnych rozdielczościach tzn. nie mam tego problemu w żadnej rozdzielczości od 720x480 ~ 1920x1080

Zauważ że to są rozdzielczości w proporcjach 16:9, a problem jest w 4:3.

 

Sprawdziłem tak jak kazałeś i jest bez zmian. Zobaczę jak w praniu wyjdzie aktualny fix, może nie będzie to aż tak bardzo przeszkadzać, zobaczymy ... ale wolałbym to naprawić :/


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#15 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.06.2014 20:24

Pisząc:


720x480 ~ 1920x1080

Miałem na myśli te i wszystkie pomiędzy Czyli także:

1280x1024

Napisałem jak podmieniać bo ja zawsze tak podmieniam gdyż lepiej podmienić viewmodel niż viewmodel2 bo przy podmianie viewmodel lokujesz stringa raz do każdego modelu a przy viewmodel2 za każdym razem jak model podmieniasz (za każdym użyciem Ham_Item_Deploy) przy dużej ilości modeli viewmodel2 może sprawiać problemy :(

 


wolałbym to naprawić
Zostały w takim razie dwa wyjścia:

• W thinku broni/gracza sprawdzać czy ma zoom'a i usuwać model a jak zooma nie ma to go włączać

• Zrobic od nowa funkcję zoomowania


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#16 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 25.06.2014 07:05


...
• W thinku broni/gracza sprawdzać czy ma zoom'a i usuwać model a jak zooma nie ma to go włączać
...

Niekoniecznie trzeba to robić w thinku. Eventy HLTV i SetFOV zawierają informację o zmianie przybliżenia. Zoom domyślny wszystkich broni to 90. Przy zmianie zooma na AUG / SG552 HLTV i SetFOV wysyłają informację o zmianie przybliżenia z 90 na 65, a w AWP / G3SG1 / SG550 przybliżenie zmienia się z 90 na 40. Po wyłączeniu lunety w jakiejkolwiek broni przybliżenie wraca do wartości 90.

To co napisałem powyżej, to luźna myśl. Nigdy nie próbowałem działać na danych z wyżej podanych dwóch eventów, jedynie testowałem, jakie wartości one wypisują podczas gry, więc nie daję pewności, czy to jest stuprocentowo skuteczny sposób na wyłapywanie zooma. Choć nie zaszkodzi spróbować. 


Użytkownik VertekS edytował ten post 25.06.2014 07:06

  • +
  • -
  • 0

#17 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.06.2014 07:19

Niekoniecznie trzeba to robić w thinku. Eventy HLTV i SetFOV zawierają informację o zmianie przybliżenia. Zoom domyślny wszystkich broni to 90. Przy zmianie zooma na AUG / SG552 HLTV i SetFOV wysyłają informację o zmianie przybliżenia z 90 na 65, a w AWP / G3SG1 / SG550 przybliżenie zmienia się z 90 na 40. Po wyłączeniu lunety w jakiejkolwiek broni przybliżenie wraca do wartości 90.

Ależ z tym nie mamy problemu :D
Po strzale z awp/scout na parę sekund znika zoom aby przeładować nabój i w tym momęcie wszystko myśli że zoom nadal jest :(
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#18 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.06.2014 11:10


Napisałem jak podmieniać bo ja zawsze tak podmieniam gdyż lepiej podmienić viewmodel niż viewmodel2 bo przy podmianie viewmodel lokujesz stringa raz do każdego modelu a przy viewmodel2 za każdym razem jak model podmieniasz (za każdym użyciem Ham_Item_Deploy) przy dużej ilości modeli viewmodel2 może sprawiać problemy :(

Tym sposobem da się podmienić tylko v_ model czy p_ i w_ też? Bo ja u siebie podmieniam wszystkie trzy i jeśli jest tak jak mówisz to byłbym zainteresowany taką optymalizacja ;)

Jeśli da się podmienić też tak że najpierw alokuję stringa-ścieżke do modelu a potem wykorzystuję jego id do podmiany pozostałe 2 modele broni, to jaką stałą pev_* podmieniać? Zgaduję że w Ham_Item_Deploy będę ustawiał pev_viewmodel oraz pev_weaponmodel, ale jak mówiłem jeśli chodzi o enty to jestem nowy i nieodpakowany :P. Poza tym pytanie co podmieniać w FM_SetModel aby podmienić w_ model, po bodmiana wygląda w ten sposób że jeśli mam ustawioną ścieżkę do domyślnego modelu wywołuję tę funkcję ze zmienionym parametrem z silnika przez engfunc(EngFunc_SetModel, ent, modelPath);

 

Jeśli chodzi o problem z podmianą modeli to nie przeszkadza to aż tak bardzo w grze po zastosowaniu fixa zwłaszcza że zazwyczaj po oddaniu strzału zienia się broń by móc zniknąć przeciwnikowi z oczu ;d mało kto tego nie robi, a nawet jeśli to już nie rzuca się to tak bardzo w oczy po powrocie zooma jak w przypadku jego włączenia.

Może rozwiązania nie jest idealne i dobre ale w miarę satysfakcjonujące.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#19 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 25.06.2014 13:02


Tym sposobem da się podmienić tylko v_ model czy p_ i w_ też?
Tym sposobem podmienisz v_ i p_ bo w_ to zwykły model bytu a nie konkretnego :D

 

 


jaką stałą pev_* podmieniać?
Podmiana:

- v_ --> pev_viewmodel

- p_ --> pev_weaponmodel

 

 


Zgaduję że w Ham_Item_Deploy będę ustawiał pev_viewmodel oraz pev_weaponmodel, ale jak mówiłem jeśli chodzi o enty to jestem nowy i nieodpakowany
Tak w Ham_Item_Deploy

 

 


Poza tym pytanie co podmieniać w FM_SetModel aby podmienić w_ model, po bodmiana wygląda w ten sposób że jeśli mam ustawioną ścieżkę do domyślnego modelu wywołuję tę funkcję ze zmienionym parametrem z silnika przez engfunc(EngFunc_SetModel, ent, modelPath);
Nie polecam FM_SetModel bo za często sie wykonuje. Zarejestrój Ham_Spawn /Ham_Item_Drop  na twoją broń i podmieniasz pev_model + uzywasz engfunc
  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#20 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.06.2014 14:19


w_ to zwykły model bytu a nie konkretnego :D

Hmm, nie rozumiem, jak ustawiam w_ model to na konkretnym encie.

 


Nie polecam FM_SetModel bo za często sie wykonuje. Zarejestrój Ham_Spawn /Ham_Item_Drop na twoją broń i podmieniasz pev_model + uzywasz engfunc

Napisałbyś przykład mniej więcej jak to by miało wyglądać? Nie musi być w pełni działający plugin, wystarczy pseudokod.


  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych