Prosiłbym o naprawienie, ponieważ nie działa 1/1 z awp i przy okazji sprawdzenie czy dobrze zrobione jest 1/3 z deagle.
//Dla Cs-Shoot.eu - stworzone przez Shootera #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define ADMIN_FLAG_V (1<<21) new const nazwa[] = "Sniper Elite (Klasa Premium)"; new const opis[] = "Posiada AK47, DEAGLE, 1/1 z AWP i 1/3 z deagle, oraz niewidocznosc spada do 80"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 90; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG_V)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Synek ! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */