Mozliwe, ze cos takiego bylo, ale niektorzy moga nie umiec sobie zrobic.
Mamy przykladowa klase:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Granaciarz"; new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Dodajemy biblioteke:
#include <fun>
Pod spodem:
#define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736
Nizej:
new bool:ma_klase[33];
Cod_class_enabled/disabled:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI); } public cod_class_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); ma_klase[id] = false; }
I na sam koniec:
public PalaceRekawiczki(id) { id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Calosc powinna wygladac tak:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #define TASK_PALACE_REKAWICZKI -736 new const nazwa[] = "Granaciarz"; new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE."; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "TRILEX"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI); } public cod_class_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); ma_klase[id] = false; } public PalaceRekawiczki(id) { id -= TASK_PALACE_REKAWICZKI; if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[id]) { set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jezeli chcemy zmienic czestotliwosc otrzymywania HE, to zmieniamy w cod_class_enabled:
set_task(5.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
na np.
set_task(10.0, "PalaceRekawiczki", id+TASK_PALACE_REKAWICZKI);
Trzeba rowniez zmienic liczbe w public PalaceRekawiczki(id).
Gotowa klasa w zalaczniku