Szukam niżej wymienionych pluginów:
1. Gdy jest np. 6 terro, to może być max 2 ct, jak jest 12 terro, to może być max 4 ct. Żeby plugin sprawdzał ile jest terro, i blokował przejścia do ct.
2. Żeby na końcu każdej rundy (nie na końcu mapy!!) wypadały wszystkie bronie.
3. Gdy zabijemy terro, żebyśmy mogli przebrać się w jego strój.
4. Na robienie kupy w JB
5. Spadochrony które są dla każdego, żeby nie trzeba było kupować.
Chce osobne pluginy, nie chcę całego JB MODA.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
szukam
Temat rozp.
Dead Gamer
, 10.08.2009 19:03
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.08.2009 19:03
#2
Napisano 10.08.2009 19:50
1. Somewhere
2. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1572
3. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5827
4.
5. http://amxx.pl/download.htm?id=627
2. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1572
3. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5827
4.
5. http://amxx.pl/download.htm?id=627
#3
Napisano 10.08.2009 20:38
Mógł by mi ktoś podać jeszcze 1 i 4?
#5
Napisano 11.08.2009 00:07
Szukam jeszcze jednego pluginu:
Żeby każdy startował z nożem a na końcu rundy żeby wywalało broń.[/quote]
2. Jak zrobić, żeby niżej podany model ściągał się graczom na serwie, żeby był zamiast terro
http://www.fpsbanana.com/skins/2775
Żeby każdy startował z nożem a na końcu rundy żeby wywalało broń.[/quote]
2. Jak zrobić, żeby niżej podany model ściągał się graczom na serwie, żeby był zamiast terro
http://www.fpsbanana.com/skins/2775
#6
Napisano 11.08.2009 07:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Jailbreak" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "TitANious" new gCvarOn new gMaxPlayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /weapons", "MenuWeapons" ) register_clcmd( "say_team /weapons", "MenuWeapons" ) register_clcmd( "say .weapons", "MenuWeapons" ) register_clcmd( "say_team .weapons", "MenuWeapons" ) register_clcmd( "say /commands", "MenuCommands" ) register_clcmd( "say_team /commands", "MenuCommands" ) register_clcmd( "say .commands", "MenuCommands" ) register_clcmd( "say_team .commands", "MenuCommands" ) register_clcmd( "say /simon", "MenuSimon" ) register_clcmd( "say_team /simon", "MenuSimon" ) register_clcmd( "say ./simon", "MenuSimon" ) register_clcmd( "say_team /simon", "MenuSimon" ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1 ) gCvarOn = register_cvar( "jb_on", "1" ) gMaxPlayers = get_maxplayers( ); } public fw_Spawn( id ) { if( get_pcvar_num( gCvarOn ) ) { strip_user_weapons( id ) give_item( id, "weapon_knife" ) } } public MenuSimon( id ) { if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) ) { new Menu = menu_create( "Simon Says", "SimonHandle" ) menu_additem( Menu, "Go To Cage!", "1", 0 ) menu_additem( Menu, "All Jump!", "2", 0 ) menu_additem( Menu, "All Duck!", "3", 0 ) menu_additem( Menu, "Follow Me!", "4", 0 ) menu_additem( Menu, "Spray Contest!", "5", 0 ) } return PLUGIN_CONTINUE } public SimonHandle( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) return PLUGIN_HANDLED } new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szPrint[ 33 ][ 32 ] menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback ) new key = str_to_num( szData ) switch( key ) { case 1: szPrint[ id ] = "Go To Cage!" case 2: szPrint[ id ] = "All Jump!" case 3: szPrint[ id ] = "All Duck!" case 4: szPrint[ id ] = "Follow Me!" case 5: szPrint[ id ] = "Spray Contest!" } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.14, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 0.2, -1) show_hudmessage( 0, "Simon says %s", szPrint ) return PLUGIN_HANDLED; } public MenuCommands( id ) { if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) ) { new menu = menu_create( "Commands", "CommandsHandle" ) menu_additem( menu, "Go To Cage!", "1", 0 ) menu_additem( menu, "All Jump!", "2", 0 ) menu_additem( menu, "All Duck!", "3", 0 ) menu_additem( menu, "Follow Me!", "4", 0 ) menu_additem( menu, "Spray Contest!", "5", 0 ) } return PLUGIN_CONTINUE } public CommandsHandle( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) return PLUGIN_HANDLED } new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szPrint[ 33 ][ 32 ] menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback ) new key = str_to_num( szData ) switch( key ) { case 1: szPrint[ id ] = "Go To Cage!" case 2: szPrint[ id ] = "All Jump!" case 3: szPrint[ id ] = "All Duck!" case 4: szPrint[ id ] = "Follow Me!" case 5: szPrint[ id ] = "Spray Contest!" } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.14, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 0.2, -1) show_hudmessage( 0, szPrint[ id ] ) return PLUGIN_HANDLED; } public MenuWeapons( id ) { if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) ) { new menu = menu_create( "Weapons", "WeaponsHandle" ) menu_additem( menu, "M4A1", "1", 0 ) menu_additem( menu, "M3", "2", 0 ) menu_additem( menu, "AK47", "3", 0 ) menu_additem( menu, "MP5", "4", 0 ) menu_additem( menu, "AWP", "5", 0 ) menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER ); menu_display( id, menu, 0 ) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE } public WeaponsHandle( id, menu, item ) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy( menu ) return PLUGIN_HANDLED } new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szWeapon[ 33 ][ 32 ], szPrint[ 33 ][ 32 ] menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback ) new key = str_to_num( szData ) switch( key ) { case 1: { szWeapon[ id ] = "weapon_m4a1" szPrint[ id ] = "M4A1" } case 2: { szWeapon[ id ] = "weapon_m3" szPrint[ id ] = "M3" } case 3: { szWeapon[ id ] = "weapon_AK47" szPrint[ id ] = "AK47" } case 4: { szWeapon[ id ] = "weapon_mp5" szPrint[ id ] = "MP5" } case 5: { szWeapon[ id ] = "weapon_awp" szPrint[ id ] = "AWP" } } strip_user_weapons( id ) give_item( id, szWeapon[ id ] ) client_print( id, print_chat, "You took %s", szPrint ) menu_destroy( menu ) return PLUGIN_HANDLED; }2. http://amxx.pl/topic... ... vt1720.htm
#7
Napisano 11.08.2009 08:51
2. Jak zrobić, żeby niżej podany model ściągał się graczom na serwie, żeby był zamiast terro
http://www.fpsbanana.com/skins/2775
SMA:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/modelterro/modelterro.mdl") } public team_assign() { new id=read_data(1) new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"modelterro") }Model wrzuć do models/player/modelterro/modelterro.mdl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych