Witam
Mam problem ze sklepem, mianowicie chodzi o to, że jak się kupuję w ruletce to jak wylosuję się losową kasę to o tą kasę traci się monety np. Losujemy 50$ to tyle tracimy monet. Albo jak wylosuje się "Niestety nic nie wygraleś ale kasa się zwróciła" to monety spadają z np 10000 do 10 bo tyle kosztuje ruletka.
Wie ktoś o co chodzi?
Poniżej .sma pliku:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> new const Dzwiek[] = "sound/QTM_CodMod/select.wav" native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop", "1.0", "Anty"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj"); } public plugin_precache() precache_generic(Dzwiek) public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep \yCODMOD"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r2");//1 menu_additem(menu, "Apap \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r4");//2 menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6");//3 menu_additem(menu, "Redbull \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r8");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10");//6 menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy Perk] \yKoszt: \r8");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { new kasa = cod_get_user_coins(id) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 2 && is_user_alive(id)) { new zdrowie = get_user_health(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200 new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-2); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 10 ^x03HP!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-2); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } case 1: { if(kasa >= 4 && is_user_alive(id)) { new zdrowie = get_user_health(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200 new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-4); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 25 ^x03HP!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-4); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } case 2: { if(kasa >= 6 && is_user_alive(id)) { new zdrowie = get_user_health(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200 new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-6); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 50 ^x03HP!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-6); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } case 3: { if(kasa >= 8) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); set_user_gravity(id, 0.5); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej szybciej biegasz!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(kasa < 8) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } case 4: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(50,100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(60,80); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cod_set_user_coins(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles %i HP!", healthbonus); } case 7: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cod_set_user_coins(id, 10); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 10) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); } case 5: { if(kasa >= 10) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 150); cod_set_user_coins(id, kasa-10); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03 Dostales %i EXP'a!", losowy); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(kasa < 10) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } case 6: { if(kasa >= 8) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!"); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } if(kasa < 8) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public sprzedaj(id){ if(!is_user_connected(id)) return; else if(cs_get_user_money(id) >= 16000){ cs_set_user_money(id, 0); cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Wymieniles 16000 kasy na^x04 1 ^x01monete"); } else if(cs_get_user_money(id) < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Nie masz wystarczajacej ilosci kasy"); }