bm:P
nuno
06.08.2009
co to za błąd próbuje go rozgryźć ale nie wiem co
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
to gdzieś tutaj
if (strlen(szType) > 0)
{
//if type is not a teleport
if (szType[0] != gTeleportSaveId)
{
//set axis orientation depending on block angles
if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 0.0)
{
axis = X;
}
else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
//increment block counter
++blockCount;
}
//create block or teleport depending on type
switch (szType[0])
{
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
to gdzieś tutaj
if (strlen(szType) > 0)
{
//if type is not a teleport
if (szType[0] != gTeleportSaveId)
{
//set axis orientation depending on block angles
if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 0.0)
{
axis = X;
}
else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
//increment block counter
++blockCount;
}
//create block or teleport depending on type
switch (szType[0])
{
nuno
06.08.2009
to jest ten bm jak kompiluje to mi to wyskakuje :
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
[ Dodano: 06-08-2009, 18:15 ]
nikt nie pomorze?
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpekyUSX.sma(5800) : error 029: invalid expression, assumed zero
[ Dodano: 06-08-2009, 18:15 ]
nikt nie pomorze?
Attached Files
mgr inż. Pavulon
06.08.2009
jak sobie wyobrażasz 2x else pod rząd ? jak coś to else if( ) a else może być tylko jedno, na dodatek na końcu.else if (vVec2[0] == 90.0 && vVec2[1] == 0.0 && vVec2[2] == 90.0)
{
axis = Y;
}
else
{
axis = Z;
}
else
{
axis = Q;
}
nuno
06.08.2009
czyli co muszę zrobić?
dobra udało się mogę skompilować pluga, ale ciekawe czy zdziała ;>
dobra udało się mogę skompilować pluga, ale ciekawe czy zdziała ;>
mgr inż. Pavulon
06.08.2009
albo wywalić ostatniego else'a albo do przedostatniego else'a dodać if (jakis warunek)czyli co muszę zrobić?
nie wiem co to ma być to nie powiem konkretnie co masz zrobić...
nuno
06.08.2009
ahhhhh (zawiedziony) nie działa, a może ktoś by się pod jol pracy i zrobił mi rozmiar dla beczki ?
wiesz ja sam robię swojego blockmakera i chociaż, że nie znam się na tym języku pawna'a (sory jak przekręcę) to coś tam zawsze wychodzi, a teraz nie wyszło. Trzeba do tego znać już język pawna (sory jak przekręcę), a ja takich umiejętności już nie posiadam a szkoda bo lubię się bawić w plugach
[ Dodano: 06-08-2009, 20:17 ]
ktoś zrobi jakiś dobry człowiek dla mnie byłbym wdzięczny
i dał bym pomógł tylko jakbym wiedział jak ?
wiesz ja sam robię swojego blockmakera i chociaż, że nie znam się na tym języku pawna'a (sory jak przekręcę) to coś tam zawsze wychodzi, a teraz nie wyszło. Trzeba do tego znać już język pawna (sory jak przekręcę), a ja takich umiejętności już nie posiadam a szkoda bo lubię się bawić w plugach
[ Dodano: 06-08-2009, 20:17 ]
ktoś zrobi jakiś dobry człowiek dla mnie byłbym wdzięczny
i dał bym pomógł tylko jakbym wiedział jak ?
Miczu
08.08.2009
Problem merytoryczny... chcesz miec osie X,Y,Z, Q?? Ja sam jestem 3 wymiarowy (4 w porywach gdy zaliczymy czas).
nuno
10.08.2009
ale da się zrobić 4 rozmiary czy nie ;>
albo plugin jakiś co jest model beczki i można go postawić gdzie się chce
albo plugin jakiś co jest model beczki i można go postawić gdzie się chce
Miczu
10.08.2009
Rozmiar modelu jest ustalony, jedynie mozesz zrobic sposob na kladzenie kilku modeli na raz :>
nuno
10.08.2009
ja mam tak, że dodam model np. za platformę to widać model cały, ale jak już wskoczę na beczkę to mi nogi ucina, a i można pod beczkę wejść i chciałbym aby były takie rozmiary jak ma beczka model, aby nie ucinało nogi ani nie dało się przejść pod beczka
Miczu
10.08.2009
Jak mowilem model "beczki" jest ustalony, ale rozmiar obiektu w cs'ie nie. Mozesz ustalic ze taka beczka ma rozmiar 5x5x5 ale model ma rozmiar 40x40x40 - w efekcjie jak bedziesz chcial stanac to staniesz na tym 5x5x5 ale bedziesz wchodzil wewnatrz modelu co jest znacznie wiekszy od tego co chciales :>