[ROZWIĄZANE] pętla for - error 001: expect...
Sniper Elite
29.03.2014
Witam.
Mógłby mi ktoś pomóc z funkcją:
public Moce(id){ new Moce=menu_create("Rozwin swoje umiejetnosci","Moce_Handle"); // new menu_fun1 =menu_makecallback("mcbmenu_moc1"); // new menu_fun2 =menu_makecallback("mcbmenu_moc2"); // new menu_fun3 =menu_makecallback("mcbmenu_moc3"); //moc1 new formats1[128] new formats2[128] new formats3[128] for(new i = 0;i<sizeof(max_mocy[klasa_gracza[id]][0]);i++){ if(i == 0){ formatex(formats1,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][0], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][0] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]); menu_additem(menu,formats1); } if(i == 1){ formatex(formats2,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][1], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][1] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]); menu_additem(menu,formats1); } if(i == 2){ formatex(formats3,127,"\y%s [%i/%i] - %s", opis_mocy[klasa_gracza[id]+1][2], moc_gracza1[id], max_poziom_mocy[klasa_gracza[id]+1][2] g_info_moc1[klasa_gracza[id]+1][moc_gracza1[id]]); menu_additem(menu,formats1); } } menu_display(id, Sklep,0); return PLUGIN_HANDLED; }
A linijka gdzie jest error to:
for(new i = 0;i<sizeof(max_mocy[klasa_gracza[id]][0]);i++){
Droso
29.03.2014
for(new i = 0;i<sizeof max_mocy[klasa_gracza[id]][0];i++){
najlepiej pokaż jak tą tablice zrobiłeś
albo tak jak sharku mówi tylko, bez ( ) przy sizeof
Użytkownik HubertTM edytował ten post 29.03.2014 16:58
Sniper Elite
29.03.2014
new const max_mocy[28][1][]={ //maksymalna ilosc mocy dkal klasy /* SNAJPER */ {"3"}, /* STRZELEC */ {"2"}, /* MEDYK */ {"3"}, /* SZTURM */ {"4"}, /* Inzynier */ {"5"}, /* Pulkownik */ {"2"}, /* Brygadzis */ {"3"}, /* Rambo */ {""}, /* Komandos */ {""}, /* Mech */ {""}, /* Wsparcie */ {""}, /* Desant */ {""}, /* Swat */ {""}, /* Zolnierz */ {""}, /* General */ {""}, /* Rebeliant */ {""}, /* Partyzant */ {""}, /* Zamacho */ {""}, /* Zabojca */ {""}, /* Grenadier */ {""}, /* Prototyper */{""}, /* Pustosz */ {""}, /* Szpieg */ {""}, /* Rusher */ {""}, /* Stalker */ {""}, /* Ciezki */ {""}, /* Sniper */ {""}, /* Gadzet */ {""} };
Tak tez nie dziala.
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 29.03.2014 17:27
Droso
29.03.2014
nie mogłeś tego zrobić tak?
new max_mocy[28] = { 4, 3, 2, 1, itd... }
i bierzesz i < sizeof max_mocy
...
Ta tablica jest bez sensu dlatego ten error.
Sniper Elite
29.03.2014
Oki, tak działa, dzięki , ale teraz jak próbuję się odwołać do elementu tablicy na podstawie klasy gracza, mam taki error:
error 080: unknown symbol, or not a constant symbol (symbol "klasa_gracza")
A robię tak:
for(new i = 0;i<sizeof max_mocy[klasa_gracza[id]] ;i++)
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 29.03.2014 19:04
Droso
29.03.2014
ehhh
pewnie masz to tak zrobione:
new const klasa_gracza[33] albo w podobnie usuń const ...
albo pokaż jak tworzysz tą tablice ;_;
Sniper Elite
30.03.2014
Poprawiłem, głupi mój błąd, już poprawiłem.
Dzięki bardzo za pomoc, można zamknąć.
sebul
30.03.2014
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL