←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 4 klasy min. Invisible

  • +
  • -
McMulti - zdjęcie McMulti 01.03.2014

nazwa[]   = "Invisible";
opis[]    = "1hp na stale, niewidzialny, 1 rakieta";
bronie    = 1<<CSW_KNIFE;
zdrowie   = 0;
kondycja  = 50;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 0;

 

nazwa[]   = "Spryciarz";
opis[]    = "Ma skila [E] niewidzialnosc 5/255, masz 1/1 z noza gdy atakujesz z tylu przeciwnika ";
bronie    = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_KNIFE;
zdrowie   = 25;
kondycja  = 10;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc =15;

 

nazwa[]   = "Skin";
opis[]    = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego";
bronie    = 1<<CSW_ELITE;
zdrowie   = 40;
kondycja  = 0;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 100;

 

Model Knife:\

 

models/dres/v_knife.mdl

 

 

nazwa[]   = "Duch";
opis[]    = "Posiada 2 duchy oraz m4. i DGL.";
bronie    = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
zdrowie   = 30;
kondycja  = 10;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 10;

 

 


Użytkownik McMulti edytował ten post 01.03.2014 17:50
Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 01.03.2014

Daję kod do invisible, ponieważ na tablecie jestem.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Invisible";
new const opis[] = "Ma 1 hp i jest niewidzialny. Posiada 1 rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "hilp");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 01.03.2014

nazwa[]   = "Skin";
opis[]    = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego";
bronie    = 1<<CSW_ELITE;
zdrowie   = 40;
kondycja  = 0;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 100;

Model Knife:\

models/dres/v_knife.mdl

Proszę :

Załączone pliki

  • Załączony plik  skin.sma   2,18 KB   17 Ilość pobrań
  • Załączony plik  duch.sma   3,36 KB   13 Ilość pobrań

Użytkownik Dziobak? edytował ten post 01.03.2014 22:57
Odpowiedz

  • +
  • -
hilp - zdjęcie hilp 02.03.2014

Łap Spryciarza spakowanego :)

 

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik hilp edytował ten post 02.03.2014 08:27
Odpowiedz

  • +
  • -
McMulti - zdjęcie McMulti 03.03.2014

hilp klas pisać nie umiesz to sie za to nie bierz, generatorem sam moge zrobić, przeczytaj jeszcze raz opis klasy !

Odpowiedz

Zazdrosny - zdjęcie Zazdrosny 03.03.2014

Proszę o to twój duch i model do niego. Wystarczyło poszukać w google i tylko zmienić. Google nie gryzą. 

 

Podaje model w linku ponieważ nie mogę dodać do załącznika. 

 

http://speedyshare.com/Td8WR/duch.mdl

Załączone pliki

Odpowiedz