Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Eventy


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 conseil

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Posted 22.07.2009 17:57

Być może to głupie pytanie, ale gdzie mogę znaleźć listę eventów?
np.

//..
register_event("ResetHUD", "Event_newPlayerSpawn", "be")
//..

Gdzie mogę znaleźć, ResetHUD itp...
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 22.07.2009 17:59

Samą listę: w konsoli serwera HLDS
meta game

Listę z opisami: http://wiki.amxmodx....e_1_Game_Events
  • +
  • -
  • 1

#3 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Posted 22.07.2009 18:39

Ślicznie dziękuje.
+pomógł oczywiście.

#EDIT a z RegisterHam i register_forward to gdzie jest?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 22.07.2009 19:56

amxmodx/scripting/include/ham_const.inc
argumenty poszczególnych eventów są opisane w tym samym pliku

amxmodx/scripting/include/fakemeta_const.inc
argumenty poszczególnych eventów są udostępnione w HL SDK, w załączniku dodaję cytat z eiface.h
Tylko musisz skonwertować typu z c++ do pawna, np:
char* s = string[]
edict_t *e = ent
const float *rgflVector = Float:vVector[3]

Attached Files


  • +
  • -
  • 1

#5 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 2
    Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Posted 23.07.2009 10:00

Dobra, można już zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In