←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Pytanie jak dodać pancerz kla...

Locked

Hans Landa's Photo Hans Landa 01.02.2014

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak dodac klasie pancerz, szukałem w necie ale myslę że coś źle zrobiłem bo pancerz działał mi tylko na 1 runde więc dlatego pytam się tu jak to zrobić żeby działał na stałe. Proszę o dokładny poradnik.


Edited by Hans Landa, 01.02.2014 23:33.
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 01.02.2014

na górze

#include <fun>
w cod_class_enabled

set_user_armor(id, ilosc);
Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 01.02.2014

Attached File  codclass_StrzelecWyborowy.sma   528bytes   16 downloads

 

Proszę o to przykładowa klasa. Dodaj jej ten pancerza i będę brał przykład z niej.

Quote

  • +
  • -
Wielkie Jol's Photo Wielkie Jol 02.02.2014

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[]   = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[]    = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
public SpawnGracza(id){
    if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]){
        set_user_armor(id, 100)
    }
}
Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 02.02.2014

Ok działa, ale dopiero od 2 rundy, dlaczego ? I czy nie może od 1 rundy działać (od razu) ?

Quote

  • +
  • -
Mr. Dziwny's Photo Mr. Dziwny 02.02.2014

Przecież napisał Ci glut że masz to to set_user_armor(id, 100); dodać do public cod_class_enabled(id)  

Czyli całość  powinna wyglądać tak:





#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[]   = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[]    = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{   
    ma_klase[id] = true;
    set_user_armor(id, 100);
}
   

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

Edited by Mr. Dziwny, 02.02.2014 21:45.
Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 02.02.2014

No tak zrobiłem ja Ty mi kazałeś Mr. Dziwny, ale pancerz mi daje tylko na pierwszą rundę a potem już mam 0 czemu ?

Quote

  • +
  • -
Wielkie Jol's Photo Wielkie Jol 03.02.2014

No tak zrobiłem ja Ty mi kazałeś Mr. Dziwny, ale pancerz mi daje tylko na pierwszą rundę a potem już mam 0 czemu ?

Bo tylko daje pancerz przy uruchomieniu klasy - cod_class_enabled

Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 06.02.2014

No dobra, to jak go dodać żeby był cały czas ??

Quote

TeJGeN's Photo TeJGeN 06.02.2014

luknij jeszcze tak 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[]    = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
      
}

public cod_class_enabled(id)
{

cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR);

}

public cod_class_disabled(id)
{

cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

}

Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 06.02.2014

Dalej nic, jest tylko na pierwszą rundę a potem już jest 0 ? Czekam dalej na radę.

Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 06.02.2014

sprawdź
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Klasa";
new const opis[]    = "Dostaje 100 pancerza i M4";
new const bronie    = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}
public Odrodzenie(id){
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]){
		cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
	}
}
Quote

Hans Landa's Photo Hans Landa 07.02.2014

No wreszcie, to działa. Thx wielkie masz +

Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 07.02.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked