Witam
- Czego odpowiednikiem jest HAM_IGNORED? HANDLED czy CONTINUE?
- Co jest szybsze Ham_Killed czy client_death (ma wiecej parametrow)?
- Jak skrocic to?
exp = exp / 2
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź DarkGL , 13.01.2014 17:27
Trochę własnej pracy masz wszystko podane w temacie R3X i jest tam informacja o bytach innych niż bronie
Przejdź do postuNapisano 11.01.2014 17:30
Witam
exp = exp / 2
Napisano 11.01.2014 17:35
1. Nie wiem jakie mają wartości - ale IGNORED podobne jest do CONTINUE w Hamie .
2. W Ham_Killed mozesz ustawic czy Pre/Post - wiec pytanie jest głupie? .
3. Nie wiem o co ci chodzi?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.01.2014 17:43
3)
exp /= 2 ;
Napisano 11.01.2014 17:45
@up
#define true false Dobre
Napisano 11.01.2014 18:26
- proszę o wypowiedz pewną
- Mam w pluginie i to i to, a czy client_death też jest "post"?
@up
#define true false Dobre
Co do 1. chodziło o to, że są to #define i nie znam ich wartości , zajrzyj do .inc to się dowiesz .
Pewnie i PLUGIN_CONTINUE i HAM_IGNORED to 0
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.01.2014 18:27
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.01.2014 18:29
IGNORED 1
CONTINUE 0
A czy z Ham_Killed można pobrać miejsce trafienia?
Napisano 11.01.2014 18:38
Z pluginu benia.
new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshot
Zostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało . (Testowałem Pre i Post chyba )
vid - ten co ginie
Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.01.2014 18:39
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 11.01.2014 18:46
Z pluginu benia.
new bool:hs=get_pdata_int(vid, 75)==HIT_HEAD, // czy headshotZostało to użyte w Ham_TakeDamage, jednak testowałem to w Ham_Killed kiedyś i wydawało się, że działało . (Testowałem Pre i Post chyba )
vid - ten co ginie
co to pdata wogóle?
Napisano 11.01.2014 18:56
Jak dobrze pamiętam jest to prywatna pamięć bytów.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 11.01.2014 20:34
Napisano 11.01.2014 23:29
Ad. 3.
exp >>= 1;
Napisano 13.01.2014 13:16
Napisano 13.01.2014 13:24
Napisano 13.01.2014 14:58
Napisano 13.01.2014 15:23
W ogromnym skrócie z analizy hlds'a
http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/
a skad amxx ''wie'' ze get_pdata_int(id, 75) to odpowiada za hs?
Nie wie on po prostu pobiera dane z odpowiedniego miejsca w pamieci co one dla Ciebie oznaczają już go to nie obchodzi
Napisano 13.01.2014 16:22
Nie rozumiem tych offsetów kompletnie.
Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.
Przykład
/** * Aug offsets */ #if !defined _cbase_const_scout_included #define _cbase_const_scout_included //Linux offset difference for this class #define CBASE_AUG_LINUXDIFF 4 #define m_bDelayFire_Aug 59 //(BOOL) #define m_flAccuracy_Aug 62 //(float) Default value: 0.2. #define m_iShotsFired_Aug 64 //(int) Amount of shots fired at once. #define n_iShell_Aug 78 //(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl"). #define m_usEvent_Aug 80 //(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc"). #endif
/** * Ak47 offsets */ #if !defined _cbase_const_scout_included #define _cbase_const_scout_included //Linux offset difference for this class #define CBASE_AK47_LINUXDIFF 4 #define m_bDelayFire 59 //(BOOL) #define m_flAccuracy 62 //(float) Default value: 0.2. #define m_iShotsFired 64 //(int) Amount of shots fired at once. #define n_iShell 78 //(int) Model index for shells (model: "models/rshell.mdl"). #define m_usEvent 80 //(int) Event index as of precache_event (event: "events/scout.sc"). #endif
Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?
Napisano 13.01.2014 16:27
Dobra ale skąd amxx wie o który offset mi chodzi.
Ponieważ podajesz go ?
Przetłumacz sobie co wogóle znaczy offset po polsku
Przecież te numery offsetów są takie same a bronie inne pod wzgledem celnosci, modelu itp. Dlaczego te offsety są równe sobie (wg mnie powinno byc dla kazdej bronii inaczej)?
Ponieważ w silniku gry bronie te są reprezentowane przez inne klasy o różnych budowach
Napisano 13.01.2014 16:38
juz troche jasniej mam
#define m_bitsDamageType 76 //(int) Damagebits from last damage taken.
get_pdata_int(vid, 76)
czyli to pobierze ostatnio zadane dmg?
Napisano 13.01.2014 16:56
Typ zadanych dmg
Napisano 13.01.2014 16:59
A jeszcze pytanie.
Dlaczego nie ma np Flashbanga, auto lamy itp?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych