←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] [Nowy cod] usunięcie cichych...


Najlepsza odpowiedź DeneQ 05.01.2014 13:00

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
71.	{
72.		client_print(id, print_chat, "[Nozownik (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
73.		return COD_STOP;
74.	}
75.	noze[id] = 20;
76.	ma_klase[id] = true;
77.	g_isDying[id] = true;
78.	set_task(0.1, "pokaz_informacje", id+POKAZ_STATUS, _, _, "b");
79.	set_user_footsteps(id, 1);
80.	new param[1];
81.	param[0] = id
82.	set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b");
83.	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
freetu - zdjęcie freetu 05.01.2014

Witam,

Proszę o usunięcie w tej klasy cichych kroków, podanie w której linijce zmienia się poziom niewidzialności klasy oraz co definiują poniższe linijki:
 

 

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300
#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0
#define DAMAGE 30.0
#define DELAY 0.2

 

 plugin:

Spoiler

Załączone pliki

Odpowiedz

DeneQ - zdjęcie DeneQ 05.01.2014

Łap

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej linijce zmieniasz wartość od 0 do 255 to jest stopień niewidzialności klasy

 

 

 

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300

#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0
#define DAMAGE 30.0

#define DELAY 0.2

 

Te linijki odpowiadają chyba zamożliwość rzucania tych noży:

#define MINIMUM_FALL_SPEED 300

to jest chyba maksymalna prędkość rzucania noży

#define MAXIMUM_DAMAGE_FROM_JUMP 70.0

Maksymalne dmg zadawane ze skoku

#define DAMAGE 30.0

To chyba DMG z noża rzucanego a to ostatnie nie wiem. Nie jestem pewien co do tych DEFINE niech się jakiś expert odezwie :D

Załączone pliki


Użytkownik DeneQ edytował ten post 05.01.2014 08:57
Odpowiedz

  • +
  • -
freetu - zdjęcie freetu 05.01.2014


set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej linijce zmieniasz wartość od 0 do 255 to jest stopień niewidzialności klasy

 

W tym pluginie są 3 takie linijki, to każdą trzeba zmodyfikować?

Odpowiedz

Najlepsza odpowiedź DeneQ - zdjęcie DeneQ 05.01.2014

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
71.	{
72.		client_print(id, print_chat, "[Nozownik (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
73.		return COD_STOP;
74.	}
75.	noze[id] = 20;
76.	ma_klase[id] = true;
77.	g_isDying[id] = true;
78.	set_task(0.1, "pokaz_informacje", id+POKAZ_STATUS, _, _, "b");
79.	set_user_footsteps(id, 1);
80.	new param[1];
81.	param[0] = id
82.	set_task(0.2, "make_footsteps", 4247545+id, param, 1, "b");
83.	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

W tej

Odpowiedz
Zablokowany