Witam
Mógłby ktoś mi dać/napisać plugin, który 4 sekundy przed końcem rundy lub 4 sekundy przed wybuchem C4 odtwarza muzykę?
Bardzo proszę
This sound: http://speedy.sh/3Cdgu/Warning.wav
sound/misc/csclubdd2infnuke/Warning.wav
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.12.2013 15:44
Witam
Mógłby ktoś mi dać/napisać plugin, który 4 sekundy przed końcem rundy lub 4 sekundy przed wybuchem C4 odtwarza muzykę?
Bardzo proszę
This sound: http://speedy.sh/3Cdgu/Warning.wav
sound/misc/csclubdd2infnuke/Warning.wav
Napisano 30.12.2013 15:50
Przed wybuchem bomby :
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" #define VERSION "0.2" #define AUTHOR "SAMURAI" // // KONFIGURACJA TUTAJ // #define muzyczka "sound/misc/bomba.wav" #define czas 10 // // new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/bomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
I tylko sobie edytujesz czas i nazwę nutki. Nwm czy działa nie testowałem.
RoundSound bY Doctorr #3Napisany przez Doctorr90 , 16.01.2023 muzyka, rs, rsy, roundsound, 2023 i 1 więcej |
|
|
|||
RoundSound bY Doctorr #2Napisany przez Doctorr90 , 16.01.2023 muzyka, rs, rsy, roundsound, 2023 i 1 więcej |
|
|
|||
RoundSound bY DoctorrNapisany przez Doctorr90 , 15.01.2023 muzyka, rs, rsy, roundsound, 2023 i 1 więcej |
|
|
|||
|
Zombie Plague 4.3
[ROZWIĄZANE] Problem z zmianą sound'ów w ZP 4.3Napisany przez TekLak , 21.07.2019 zombie plague 4.3, zombieplague i 6 więcej |
|
|
||
Szukam pluginu RoundSound na wersję 1.8.2/1.8.3Napisany przez FajkaCOD , 19.12.2017 round, sound, plugin, 1.8.2 i 1 więcej |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych