←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o Edycje Klasy Spótnik

  • +
  • -
KryterX - zdjęcie KryterX 20.12.2013

Prosił bym o dodanie do klasy ogranicznika rozrzutu.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
    
new const nazwa[]   = "Spótnik";
new const opis[]    = "MP5 1/13, 2 skoki, zmniejszony rozrzut ";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


new oneonone[33][31]


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_MP5NAVY] = 13
ma_klase[id] = 1;


return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_MP5NAVY] = 0


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;


new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)


if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 21.12.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
    
new const nazwa[]   = "Spotnik";
new const opis[]    = "MP5 1/13, 2 skoki, zmniejszony rozrzut ";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];


new ma_klase[33];


new oneonone[33][31]


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_MP5NAVY] = 13
ma_klase[id] = 1;


return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_MP5NAVY] = 0


}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;


new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)


if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}


return HAM_IGNORED;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3]
		pev(id, pev_punchangle, punchangle)
		for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
		set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
FORMOZA - zdjęcie FORMOZA 21.12.2013

Sprawdź:

ps. Nie uzywaj polskich znakow w opisie ani nazwie klasy bo sie nie wyswietla ;)

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.12.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klasę/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
Odpowiedz