Prośba o Klase Elitarny snajper
MarioBros
17.12.2013
Witam chciałbym prośić o klase Elitarny snajper
Życie :50
Int :30
Wytrz.: 70
Kondycja : 85
Opis : Klasa szybka 1/1 awp 1/1 kosa (PPM) i 15 DMG z ak 47
Bronie : AWP , KNIFE , DEAGLE , AK47 , HE
Klasa zrobiona pod flagę f
Dziękuje
RasiaQ
17.12.2013
Sorry musiałem tak bo nie mam chwilowo AMX Studio. Wklej to do kompilatora
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Elitarny Snajper"; new const opis[] = "Klasa szybka 1/1 awp 1/1 kosa (PPM) i 15 DMG z ak 47"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 80; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP)) { client_print(id, print_chat, "[Elitarny Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); return COD_CONTINUE; ma_klase[id] = true; } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 &&) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }