Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak zrobić Perk od poziomu.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.12.2013 19:47

No więc chciałbym zrobić perki od levela żeby dropiły tylko jak ma się level.

 

Użyłem takiego kodu ale nie działa ;/ dropi perki na każdym poziomie.


public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_level(id) >= 70)   
{
  cod_set_user_perk(id,0, 0,0); 
  client_print(id,print_chat,"Ten perk jest dostepny od poziomu 70.")
  return COD_STOP;
}

Proszę o szybką pomoc.


Użytkownik Busta12 edytował ten post 08.12.2013 20:01

  • +
  • -
  • 2

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.12.2013 20:04

Tak jak klasę.

 

http://amxx.pl/topic...-klase-od-lvla/


  • +
  • -
  • 0

#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.12.2013 20:24

Zaraz sprawdzę.

 

PS. Nadal dropi ;/

 

Zrobiłem tak :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP";
new const perk_desc[] = "1/3 natychmiastowe zabicie z AWP.";
new nazwa;
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Play");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
        new dostepna = 60;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 60)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        }
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
	if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}



Użytkownik Busta12 edytował ten post 08.12.2013 20:41

  • +
  • -
  • 2

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 12.12.2013 21:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

ModyCall of Duty ModPytania
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 R3D BuLL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:123
  • GG:
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 24.12.2013 15:10

To banal, ale kompilowales?
  • +
  • -
  • -1

#6 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.12.2013 15:20

Hm, teoretycznie powinno działać ;)

 

chociaż lepiej powinno być tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP";
new const perk_desc[] = "1/3 natychmiastowe zabicie z AWP.";
new nazwa;
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "Play");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
new dostepna = 60;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < dostepna)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
}
    cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
    ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
    cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
    ma_perk[id] = false;
}
    
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
    if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

#7 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 24.12.2013 15:22   Najlepsza odpowiedź


public cod_perk_enabled(id)
{
new dostepna = 60;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 60)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
}
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}

1. Stworzyles zmienna dostepna i nigdzie nie jest używana :P( albo nie jest wykorzystana w pełni, że tak powiem :D )
2. W client_print błąd kosmetyczny zamiast klasa powinno byc perk :)
3. Nie masz nigdzie blokady, tylko informacje jeśli ma mniejszy niż 60

4. Ja bym robił to tak:
 

public cod_perk_enabled(id)
{
	new odilumozna = 50;
	if(cod_get_user_level(id) < odilumozna)
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s]Perk dostepny od %i poziomu.", nazwa, odilumozna)
		return COD_STOP;
	}
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#8 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.12.2013 15:50

Dziękuję, oczywiście plusy za pomoc :)


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych