←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Nowe Statystyki i dzwieki

TheDarkDevil - zdjęcie TheDarkDevil 18.11.2013

Chcialbym zebyscie mi powiedzieli jak dodac nowe statystyki do CoDMoD'a. Zeby nie byly juz tylko podstawowe ale tez madrosc(szybszy exp),zaradnosc (szybsze przeladowanie),Wyczucie(szansa na zadanie 1,5 razy wiekszych obrazeń. Zaczynamy z Szansa 1/15 a konczymy z 1/6.)
Oraz chcialbym sie spytac jak dodac nowe dzwieki do Coda.
Jestem w tym zielony ale zapewne dam sobie rade
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 19.11.2013

Które dźwięki? Przy wybieraniu menu? Przy starcie rundy?

Odpowiedz

TheDarkDevil - zdjęcie TheDarkDevil 19.11.2013

Dzwięki przy dodawaniu inty itp. i wybieraniu klasy. I przy starcie rundy też się przyda

Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 19.11.2013

No to jedziemy.

 

Plik .WAV

 

Szukamy public plugin_precache

Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.

Przykład:

Spoiler

 

Zaczniemy od dźwięku w menu.

Szukamy:

public OpisPerkow

public OpisKlasy

public OpisKlasy_Handle

public PrzydzielPunkty_Handler

public KomendaResetujPunkty

W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.

client_cmd(id, "spk Cod_Mod/klik");

Dalej!

Szukamy public PoczatekRundy a w nim:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

Zmieniamy na naszą ścieżkę.

case 1: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda");
case 2: client_cmd(id, "spk Cod_Mod/runda2");

Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");

I zmieniamy na nasze.

client_cmd(id, "spk Cod_Mod/nowylvl");

Plik .MP3

 

Szukamy public plugin_precache

Dodajemy do niego ścieżki gdzie znajduje się nasz plik z dźwiękami.

Przykład:

Spoiler

 

Zaczniemy od dźwięku w menu.

Szukamy:

public OpisPerkow

public OpisKlasy

public OpisKlasy_Handle

public PrzydzielPunkty_Handler

public KomendaResetujPunkty

W każdym z tych kodów mamy taką linijkę:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

Zmieniamy ścieżkę do pliku w każdym z w/w public.

client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/klik.mp3");

 

Dalej!

Szukamy public PoczatekRundy a w nim:

case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");

Zmieniamy na naszą ścieżkę.

case 1: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda.mp3");
case 2: client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/runda2.mp3");

 

Następnie szukamy public SprawdzPoziom a w nim:

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");

I zmieniamy na nasze.

client_cmd(id, "mp3 play Cod_Mod/nowylvl.mp3");

 

Myślę że wytłumaczyłem to dość dobrze.

Odpowiedz

TheDarkDevil - zdjęcie TheDarkDevil 19.11.2013

Tak bardzo ladnie. Jeszcze czekam na tylko nowe statystyki xD. A mam pytanie nie wystarczyloby poprostu podmienic te pliki?
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 20.11.2013

Nie ponieważ gracz który pobrał je z innego serwera a jest ta sama ścieżka i nazwa pliku to mu się to nie podmieni.

Odpowiedz

TheDarkDevil - zdjęcie TheDarkDevil 20.11.2013

Aha ok. dzięki

 

Odpowiedz