Witam wszystkich serdecznie !
Otoz mam problem z dodaniem do Hud'a informacji o innym graczu podczas gdy
ogladajacy jest martwy.
Zebyscie nie mysleli ze tak tu do was wpadlem po gotowca, nie.
Wiem ze musimy sprawdzic czy gracz jest zywy czy martwy
i na tej podstawie wyswietlic mu pierwsza lub druga wersje huda.
zrobilem cos takiego :
if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); rankpos = get_user_stats(target, stats, body); rankmax = get_statsnum(); new name[32] get_user_name(target, name, 31) if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.20) ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "Nick: %s^nZabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRank: %d/%d", name, kill[target], smierci[target], hs[target], rankpos, rankmax);
I wszystko działało by okej gdyby nie to, ze pokazuje tylko statystyki z MAPY a nie ogolne, tj
po zmianie mapy statystyki sie zeruja (tylko w HUD, oprocz rankingu on wyswietla sie dobrze)
Dlugo zastanawialem sie nad tym bo nie moge dac stats[0] bo bedzie czytalo statystyki "moje"
jak dodam
new kill = stats[0]
To errorami sypie ze cos mu nie pasuje...
Dlatego zwracam sie z pomoca do was, dodam ponizej sma pluginu,
i proslbym by ktos dodał mi do niego funkcje ktora zaprezentowalem powyzej
lub chociaz mnie nakierowal
/* Plugin generated by AMXX-Studio*/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Ranking" #define VERSION "1,0" #define AUTHOR "Tester" #define TASK 666 new gSyncMessage; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public client_connect(id) { if(is_user_bot(id)) return new param[1] param[0] = id set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b") } public client_disconnect(id) { if(task_exists(TASK+id)) remove_task(TASK+id) } public rank(param[]) { new id = param[0] static stats[8], body[8] get_user_stats(id, stats, body) new ranking = get_user_stats(id, stats, body) gSyncMessage = CreateHudSyncObj(); set_hudmessage(255, 255, 255, 1.05, 0.50) ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage, "Zabojstw: %d^nZginiec: %d^nHeadShoty: %d^nRanking: %d", stats[0], stats[1], stats[2], ranking) }
Dodam jeszcze ze chcialem, by statystyki aktualizowaly sie w czasie rzeczywistym
co w poprzedniej wersji tego pluginu dodalem i wszystko bylo by okej gdyby nie to,
ze statystyki zapisuje sobie w osobnej tabeli a nie pobiera jej z stats.
Pozdrawiam !