Siemka stworzyłem taki hud:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
if(klasa_gracza[id]==Elektryk||(klasa_gracza[id]==Pomagier||(klasa_gracza[id]==Predator||(klasa_gracza[id]==Rocketman (P))
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
else
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom: %i (%0.1f%%)]^n^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Błędy:
Error: Undefined symbol "Elektryk" on line 972
Przez takie efekt chcę osiągnąć, gdy gracz wybierze klasę
"Elektryk" posiada inny hud.