Seria pytań: Jak zrobić?
gk62
28.06.2009
Siema Tym razem zadam wam serię pytań, które jak sądzę, będą wszystkimi odpowiedziami, których będę szukał
Ok Zaczynajmy:
1. Lampka - Jak zrobić świecącą lampkę? (Taką, jakie są w kanałach, żeby jasno było itp)
2. Schody - robić schodek po schodku, a potem w grupę? Czy jest lepszy lub łatwiejszy sposób?
3. Bomb site i paka - jak zaznaczyć na mapie Bombsite i jak ustawić, żeby losowy TT po respie dostawał pakę?
4. Balustrada - Robić klocki, a potem je tak, żeby wyszła balustrada. I jak robić te wcięcia w klockach?
Balustrada (znakowo)
Tego typu.
Na razie tyle
Ok Zaczynajmy:
1. Lampka - Jak zrobić świecącą lampkę? (Taką, jakie są w kanałach, żeby jasno było itp)
2. Schody - robić schodek po schodku, a potem w grupę? Czy jest lepszy lub łatwiejszy sposób?
3. Bomb site i paka - jak zaznaczyć na mapie Bombsite i jak ustawić, żeby losowy TT po respie dostawał pakę?
4. Balustrada - Robić klocki, a potem je tak, żeby wyszła balustrada. I jak robić te wcięcia w klockach?
Balustrada (znakowo)
========== ///// /////
Tego typu.
Na razie tyle
R3X
28.06.2009
1. zrób z bloków coś co przypomina lampkę, nałóż teksturę,a pod tym dodaj byt typu light_spot
2. ja wycinałem schodki z dużego bloku
3. stwórz blok w teksturze AAATRIGGER tam gdzie ma być BS i zmień go w byt func_bomb_target, paka będzie rozdawana przez grę, gdy wykryje tego typu byt (ten lub info_bomb_target, ale z func_ można wygodnie kontrolować zasięg BS)
4. przycinarka [Shift+X]
2. ja wycinałem schodki z dużego bloku
3. stwórz blok w teksturze AAATRIGGER tam gdzie ma być BS i zmień go w byt func_bomb_target, paka będzie rozdawana przez grę, gdy wykryje tego typu byt (ten lub info_bomb_target, ale z func_ można wygodnie kontrolować zasięg BS)
4. przycinarka [Shift+X]