to tak
pod define dodajesz
native cod_get_user_coins(id); // zwraca ilosc monet
native cod_set_user_coins(id, wartosc); // ustawia ilosc monet
szukasz
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
nad tym dodajesz i tu masz 2 opcje
A) za wygraną zawsze tyle samo Monet ( w tym przypadku 10 )
new iledostajesz = 10;
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+iledostajesz)
różne liczby ( przedział od 1 do 16)
new iledostajesz = random_num(1, 16);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+iledostajesz)
a potem zamieniasz
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
na
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia i %i monet za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana, iledostajesz);