Może znacie jakiś plugin dzięki któremu tt NIE może zabić CT - oraz na odwrót?
Lub jakiś sposób na to ? Po prostu np. waląc nożem(bo tylko nóż maja) nic nie biorą wrogowi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Brak zabijania
Temat rozp.
FalLuS
, 24.05.2008 07:41
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.05.2008 07:41
#2
Napisano 24.05.2008 08:06
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=634
zamien to na:
w miejsce X wstaw np. wartosc 9999999999999999999999999999999 i Spawn Protection zniknie za 9999999999999999999999999999999sekund
register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
zamien to na:
register_cvar("sv_sptime", "[b]X[/b]") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
w miejsce X wstaw np. wartosc 9999999999999999999999999999999 i Spawn Protection zniknie za 9999999999999999999999999999999sekund
#4
Napisano 24.05.2008 13:52
nie dziala to drugie, a to pierwsze to nie chce, aby ciągle świeciły się postacie.
#5
Napisano 24.05.2008 16:40
w tym drugim wpisałeś amx_hitbox 0 ?
#6
Napisano 24.05.2008 20:50
Tak, do amx.cfg
#7
Napisano 24.05.2008 22:01
Ustawianie hitbox na 0 nie dziala na noze i granaty z tego co sie orientuje ;>
To zapobiega wszystkiemu, a przy broniach palnych jest fajny efekt
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("Buged Fire", "0.1", "~Miczu") } public client_PreThink(id) { if(is_user_connected(id)) { new button = entity_get_int(id, EV_INT_button) if(button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2) { entity_set_int(id, EV_INT_button, (button & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2) } } }
To zapobiega wszystkiemu, a przy broniach palnych jest fajny efekt
#8
Napisano 25.05.2008 08:01
A ze niby gdzie to mam wkleić ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych