Właściwości perków w ich opisie.
1. Zwinne Palce - Natychmiastowe przeładowanie
2. Morfina - 1/2 na odrodzenie się po śmierci
3. Oczeta - Widzisz niewidzialnych i zadajesz 5 DMG więcej
4. Mayko - 1/4 szans na zadanie przeciwnikowi 3x większych obrażeń
5. Płonące naboje - 1/3 szans na podpalenie przeciwnika po strzale
6. Sztuczna Adrenalina - Dostajesz 100 kondycji
7. Moc Jumpera - Możesz skoczyć 999 razy
8. Mistrz AWP - 1/2 z AWP
9. Mistrz Scouta - 1/2 ze Scouta
10. Owoc HP - Dostajesz 100 HP
11. Lampa Błyskowa - 1/3 szans na oślepienie wroga po strzale
12. Esencje Deagle - 1/5 na zabicie z Deagle
13. Eliminator Rozrzutu - Brak rozrzutu
14. Platynowe Naboje - Zadajesz od 5 do 30 obrażeń więcej
15. Tajemnica Generała - Dostajesz HE, z którego zadajesz 100 DMG
16. Twardy Baniak - Jesteś odporny na strzały w głowę
17. Bezlik Ammo - nieskończoność ammunicji
18. Moduł odrzutowy - Wyrzuca Cię w miejsce, na którym miałeś celownik
19. P90 Mordercy - 1/10 na natychmiatowe zabicie z P90
20. Extrime - 1/5 szans na wyrzucenie broni przeciwnika
21. Nesquik - 1/4 szans na odrodzenie się po śmierci | +50 wytrzymałości
22. Zmniejsznik rozrzutu - zmniejszony rozrzut o 50%
23. Fusion HE - co 10 sekund dostajesz HE
24. Attack Weapons - Dostajesz AK47 i m4ai
25. Tytanowe Naboje - Zadajesz 5 DMG (+int) więcej
Z góry dzięki