[DotA2] [CONFIG] Dostarczenie przedmiotów...
Gość_21977_* 18.09.2013
alias "courier_deliver" "dota_select_courier; stash_grab_all; dota_courier_deliver; dota_courier_burst; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow;"
Instalacja
- Tworzymy plik autoexec.cfg w katalogu dota/cfg, jeśli nie istnieje.
- Do pliku autoexec.cfg dodajemy linijkę:
bind "KEY" "courier_deliver" // courier deliver
gdzie KEY to identyfikator klawisza, na który ma zostać zbindowane sprawdzanie runy, np.:bind "F5" "courier_deliver" // courier deliver
- Po rozpoczęciu się meczu, wpisujemy w konsolę:
exec autoexec.cfg
Aby konsola była w grze aktywna, wystarczy:- Uruchomić grę z parametrem -console
co dodatkowo otworzy konsolę przy starcie gry ALBO - Dopisać do naszego pliku autoexec.cfg linijkę:
con_enable 1 // console enabled
zarazem:- uruchamiając grę z parametrem -autoexec, co nie otwiera konsoli przy starcie gry, ale jest
nadpisywane ustawieniami z regenerowanego pliku config.cfg ładowanego z chmury steam ALBO - dopisując do pliku config.cfg linijkę:
exec autoexec.cfg
przy czym DotA nie może posiadać uprawnień do nadpisywania pliku config.cfg, plik musi być tylko do odczytu.
- uruchamiając grę z parametrem -autoexec, co nie otwiera konsoli przy starcie gry, ale jest
- Uruchomić grę z parametrem -console
Odinstalowanie
Usuwamy linijkę z pliku autoexec.cfg dodaną przy instalacji i wpisujemy w konsolę:
exec autoexec.cfg
Opis
Kliknięcie zbindowanego klawisza:
- Rozkazuje kurierowi pobrać przedmioty ze schowka
- Rozkazuje kurierowi dostarczyć nam przedmioty
- Uruchamia przyspieszenie kuriera
Uwagi
Bind wymusza na kurierze dostarczenie nam przedmiotów nawet, jeśli aktualnie zmierza z zakupem do innego gracza.
Jest to bardzo istotne, zwłaszcza, gdy zależy nam na szybkiemu dostarczeniu przedmiotu, dając nam przewagę nad ew.
rywalem w sterowaniu kurierem, w tych nieprzyjemnych sytuacjach wystaczy parę razy ponowić komendę jednym kliknięciem,
a rywal kradnący nam osiołka powinien co najwyżej napisać na czacie "cyka" i pozwolić nam na spotkanie z naszym skrzydlatym przyjacielem.
Informacje
Autor: Benio
Licencja: CC BY
PS
W internecie krąży beznadziejny alias o treści:
alias "quick_courier" "dota_select_courier; dota_ability_execute 2; dota_ability_execute 3; dota_ability_execute 5; +dota_camera_follow"
który powoduje niepożądane błędy w podążaniu kamery za graczem po wykonaniu bindu choćby dwukrotnie.
Ponadto, w przypadku śmierci bądź braku kuriera, rzuca trzeci, drugi dodatkowy oraz ostateczny czar!
Nie muszę chyba mówić, jakie mogą być dalsze skutki używania tego skryptu?
Tym bardziej, że u góry jest skrypt, który co najwyżej wyświetli nam na chwilę informację,
że przyspieszenie kuriera jest niedostępne czy odnawiane, bądź po prostu nie wykona nic.
Edited by Benio101, 14.12.2013 14:45.
lit.
Cypis'
18.09.2013
Benio, a masz jakiś skrypt pod postać meepo (chodzi mi o te kombo co ludzie robią: skill 2 + tab + skill2 + tab +skill2 + tab + skill2 + tab + blink + skill1 + skill2 ) ?
Coś takie wykminiłem ale nie wiem czy zadziała bo na razie nie moge tesotwać.
alias "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_select_all_others; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; dota_ability_execute 1; +attack; -attack; dota_cycle_selected; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_item_execute 0; +attack; -attack; dota_ability_execute 0; +attack; -attack; dota_ability_execute 1; +attack; -attack;"
@edit
Mniej więcej o coś takiego mi chodzi: http://www.youtube.c...h?v=VNMlP7-UPMY
Edited by Cypis', 18.09.2013 20:31.
Gość_21977_* 20.09.2013
Jeśli chodzi o meepo, to albo ja coś źle robię, albo coś serio jest nie tak.
Wizualnie bug jest na pewno, bo na ziemi zostają siatki:
Nie wiem jednak, jak ze skryptem, ale wygląda na to, że szybkie wykonanie
jednej po drugiej z poniższych komend (w dowolnej kolejności):
- dota_item_quick_cast
- dota_ability_quickcast
spowoduje wykonanie jedynie tej ostatniej.
choć blink; blink działa poprawnie.
Jedyne, co mi działa, to to o czym mówiłem, czyli blink, klik, siata + poof reszty meepasów.
Skrypt jest posany pod blinka na pozycji 0, standardowo "z":
alias "blink" "dota_item_quick_cast 0" alias "multipoof" "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; dota_ability_quickcast 0; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; dota_cycle_selected; dota_ability_quickcast 1; +dota_camera_follow; -dota_camera_follow;" bind "k" "+dota_camera_follow; -dota_camera_follow; blink;" bind "l" "multipoof; dota_select_all;"
Zastosowanie: klikamy "k", czekamy jakieś, bo ja wiem, 0.1? sekundy (dokładnie, aż ekran się na nas wycentruje) po blinku, po czym klikamy "l".
Po blinku możemy ew. skorygować , gdzie mamy rzucić siatkę i minimalnie się ruszyć w stronę wroga (poof chwilkę trwa).
Na końcu, w powyższym przykładzie dodałem jeszcze dota_select_all, warto bowiem na końcu zaznaczyć wszystkich meepo, choćby w celu ew. dobicia wroga.
Nie wiem, czemu trzeba odczekać ten drobny odstęp czasu, ale bez wait nie działa mi to jednak za jedną komendą.
Po ww. przykładzie można jeszcze ew. pozostałymi meepasami jeszcze raz zasiatkować wroga, choć jeśli nie jest martwy, to ja bym raczej zwiewał.
W przykładach na necie, przy użyciu AKH, mamy odstęp czasowy, jednak w configu odpada.
Podsumowując jednak, sam multipoof działa prawidłowo, tzn. jednym kliknięciem teleportuje wszystkie pozostałe meepasy do głównego.
PS. btw. Jak testowałem, z tym bugiem, to jak się z 50 siatek pojawiło z błędu, to coś się totalnie namieszało, bo roshan zaczął mnie nawalać, jak fontanna wroga, a potem dota się scrashowała.
PPS. Podsumowując, alias multipoof działa prawidłowo i teleportuje pozostałe meepy do tego właściwego, aczkolwiek może być wykonany dopiero ok. 0.1 sekundy od blinka.
PPPS. Testowanie bez odstępu czasowego z zerowym CD (dota_ability_debug_enable) w trybie developerskim powoduje błąd, jak w filmiku powyżej, a ostatecznie roshana strzelającego z fontanny :S
PPPPS. Ale z tego skryptu, co podałem na górze, będę korzystał, bo działa tak, jak bym chciał (tak, jak na załączonym przez Ciebie filmiku). Nie wiem tylko, czy pod "k" i "l", ale będę korzystał na publikach.
Rodzyn
14.12.2013
Hm, Tak teraz czytając dokładniej ten temat Chyba znalazłem literówkę:
uruchamiając grę z parametrem -eutoexec,
- Nie powienno być czasem:
uruchamiając grę z parametrem -autoexec,