Jak ustawić komendę /sklep dla danego team'u?
Chciałbym by dostęp do tejże komendy miały tylko osoby z CT
Użytkownik Qes edytował ten post 01.09.2013 20:11
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź szelbi , 01.09.2013 20:27
Raczej tak.
public Losowanie(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(get_user_team(id) != 2) { client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzyc tej komendy musisz byc CT!"); } else { WybierzPostac(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }Przejdź do postu
Napisano 01.09.2013 20:14
If you can dream it, you can do it.
Napisano 01.09.2013 20:17
get_user_team lub cs_get_user_team
Osobiście polecę pierwszą funkcję, bo nie będziesz musiał odblokowywać kolejnego modułu
Napisano 01.09.2013 20:20
#include #include #include #include public plugin_init() { register_plugin("", "1.0", ""); register_clcmd("say /losuj", "Losowanie"); } public Losowanie(id) { if(!is_user_alive(id) || !get_user_team(id) == 2) { WybierzPostac(id); } else { client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzyc tej komendy musisz byc CT!"); } return PLUGIN_HANDLED; }Coś takiego, tak?
Użytkownik Qes edytował ten post 01.09.2013 20:22
Napisano 01.09.2013 20:27 Najlepsza odpowiedź
Raczej tak.
public Losowanie(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(get_user_team(id) != 2) { client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzyc tej komendy musisz byc CT!"); } else { WybierzPostac(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik norbi1952 edytował ten post 01.09.2013 20:32
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych